משפט

בנו של קצין משטרה בכיר חשוד באונס צעירה מהמרכז

המשטרה פתחה בחקירה בחשד לאונס של צעירה על ידי בנו של קצין משטרה בכיר. לפני מספר ימים, הצעירה הגישה תלונה אודות אירוע אונס שעברה לפני מספר חודשים, וכן על מספר מעשי אלימות מצד בן זוגה לשעבר
מערכת ice |  1
משטרה (צילום דוברות המשטרה)
המשטרה פתחה בחקירה בחשד לאונס של צעירה על ידי בנו של קצין משטרה בכיר לפני מספר חודשים. לפני מספר ימים, הצעירה הגישה תלונה אודות אירוע אונס שעברה לפני מספר חודשים, וכן על מספר מעשי אלימות מצד בן זוגה לשעבר.
המשטרה פתחה אתמול (שלישי) בחקירת האירוע בה נעצר החשוד (20), תושב מרכז הארץ, ומעצרו הוארך היום ב-48 שעות. לבקשת סנגורו בית המשפט הטיל צו איסור פרסום על כל פרט שיכול לזהות את החשוד. חקירת המשטרה נמשכת.
 
תגובת עורכי הדין אורית חיון ועו׳ד דין כוכבי ממשרדה המייצגים את החשוד ל"ישראל היום": "מדובר בהאשמות כבושות וישנות שהנן מופרכות מן היסוד. השניים היו במערכת יחסים הדדית, ולאחר שהחשוד ניתק כל קשר במשך חודשים עם המתלוננת והמשיך בדרכו, היא בחרה משיקוליה, בחלוף כמעט כשנה, לפנות למשטרה.
 
עורכי הדין הוסיפו: "במקרה זה, לא היה מקום להוציא צו מעצר ויש להצר על השיקולים שהביאו להתנהלות מיותרת זו. בית המשפט הורה ליחידה החוקרת לסיים את כל פעולות החקירה עד מחר וקבע כי גם אם יוותרו פעולות חקירה יש לשקול שחרורו החשוד כבר מחר בתחנת המשטרה. יש לקוות כי החקירה תמוצה במהרה וניתן יהיה לשחרר את מרשנו חזרה לחיק משפחתו".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בן זוגה לשעבר עם כלללללל הכאב זה לא אנס או החוטף מפרדס
    א 07/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תנסעו מיליארד קילומטר ולא תצליחו להבים בין בני זוג מה קורה יש כל כך הרבה מקרי אונס שהנפגעת לא הכירה אצ התוקף ואף אחד לא זזז מה קרה בתוך המשטרה שזה המקרה החמור ביותר בישראל ????? מאבקי כוח בריקבוניה ?? או ילד מפונק של אבא
    סגור