משפט

כתב ערוץ 14 זועם: "רצח, שוחרר, וחזר לחנוק את זוגתו"

הכתב המשפטי אברהם בלוך מערוץ 14 צייץ כנגד קלות העונש שקיבל גבר שחנק אישה - וזאת למרות שבעבר כבר רצח הגבר בת זוג קודמת שלו! העונש שנגזר על הרוצח: 14 חודשים בלבד
מערכת ice |  2
אברהם בלוך (צילום צילום מסך ערוץ 20)
אברהם בלוך, הכתב המשפטי הצעיר והנמרץ של ערוץ 14, מחה היום בטוויטר על העונש הקל שקיבל גבר אלים שבעבר רצח אישה, והורשע בחניקת בת זוג אחרת בכרית.
הציוץ המלא: "אדם שאשתו ביקשה ממנו להיות בשקט כדי שהיא תוכל להרגיע את התינוק שלהם התעצבן, הכה אותה באמצעות כרית וחנק אותה. נגזרו עליו 14 חודשי מאסר. וקבלו את זה: בעבר אותו אדם ישב בכלא 12 שנים על הריגת בת זוג אחרת".
 
שמו של אברהם בלוך הופיע לאחרונה בטור שפרסם העיתונאי קלמן ליבסקינד ב"מעריב" בסוף השבוע. בטור שהפך למדובר מאוד קלמן תקף עיתונאים "ביביסטים" כמו שמעון ריקלין וגדי טאוב, שנכנסו לוויכוח מול עורך מקור ראשון חגי סגל, וגם מול בלוך, שנקלע לוויכוח הזה די במקרה.
 
בשבוע שעבר בלוך העלה ציוץ שמביא מדברי אשתו, שהגנה עליו בדיון סוער שהתעורר בקבוצת סטודנטים: "אשתי היקרה חטפה היום על הראש בקבוצה פנימית של סטודנטים שלומדים איתה. בגלל שאנחנו נשואים, ה' ישמור. היא ענתה כמו שצריך. חותם על כל מילה שלה, מלכה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רוצח תמיד ישאר רוצח
    רוצח 08/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעיה שלה שהיא התחתנה עם רוצח.
    סגור
  • 1.
    הכתבה היא על הכתב, או על הרוצח? (ל"ת)
    לבנת חבלה 07/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור