משפט

חרדי הוכה באכזריות ברחוב - לעיני בנו בן ה-5

גבר חרדי מחב"ד נפל קורבן למתקפה אכזרית לאור יום בקראון הייטס בברוקלין, שכללה מכות אכזריות שספג מול עיני בנו הפעוט. הקרבן הוא יוסי הרשקופ, פעיל ידוע בקהילה. הוא פונה לבית החולים ומצבו יציב. המשטרה חוקרת, כולל את הכיוון האנטישמי
מערכת ice |  2
תקיפת חרדי בברוקלין
מתקפה אלימה ואכזרית כנגד גבר חרדי התרחשה אתמול (רביעי) לאור יום בקראון הייטס שבברוקלין, ניו יורק. התקרית הקשה קרתה לעיני בנו בן ה-5 של הקורבן, שכנראה התוקפים לא שמו לב לנוכחותו במקום. משטרת ניו יורק חוקרת את התקיפה, כולל החשד המוצק כי מדובר בתקיפה על רקע אנטישמי.
התקיפה אירעה בשעת אחר הצהריים בשדרות שנקטדי בברוקלין. הקורבן, יוסי הרשקופ, הוא פעיל קהילתי חב"דניק מוכר. הואר פונה על ידי מתנדבי הצלה לבית החולים. דווח כי מצבו יציב.
 
על פי התיעוד שפרסם ארגון השומרים של קראון הייטס, ניתן לראות מכונית עוצרת בכביש, שלושה בריונים תוקפים באכזריות את הנהג במכות דרך חלון הנהג. לאחר התקיפה, הבריונים נכנסים לרכב לבן שחסם את רכב הקורבן מלעזוב את המקום, ונוסעים משם.
ארגון השומרים של קראון הייטס פרסם הצהרה בעקבות התקרית: "המתנדבים שלנו הגיבו לתקיפה אכזרית של כמה בריונים. למרות תגובה מהירה, הקורבן היה בהלם ולא הצליח למסור פרטים, תודה לארגון הצלה ולמשטרת ניו יורק על התגובה. אם אתם רואים את הרכב הכסוף הזה, אנא התקשרו למוקד השומרים ולמשטרה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בואו לארץ
    אאא 07/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בארצות הברית יש התבוללות של 60%!!!! עש לנו מדינה, בואו לכאן ,מה יש לכם לעשות שם
    סגור
  • 1.
    עצוב ומרתיח
    שלומל ישראל 07/2022/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עצוב על הילד שהיה צריך לצפות בזה ומרתיח שדם יהודים הפקר מאז ומתמיד
    סגור