משפט

א"ק מגיבה לראיונות של חבני: "התקשורת מחבקת אנס פסיכופת"

א"ק מגיבה להאשמות ולתיאורים של בן זוגה לשעבר ומאשימה את התקשורת, "אם הייתם יודעים את האכזריות שלו לא הייתם מסתכלים לי בעיניים"
מערכת ice |  5
אולה קרבצ'נקו, צל של אמת (צילום מסך כאן 11, יחצ)
אולה קרבצ'נקו, מגיבה לראיונות אתמול והיום של בן זוגה לשעבר אדיר חבני, ששערות שלו נמצאו בזירת הרצח של תאיר ראדה ז"ל. בריאיון לגיא פלג בחדשות 12 אמר חבני כי א"ק היא הרוצחת, ותיאר שהיא תיארה לו כיצד ביצעה את המעשה    
א"ק הגיבה בטוויטר שלה בזעם, "בישראל של היום, כשתיקים של מקרי אונס ופדופיליה נסגרים בעבודות שירות, אם בכלל. אני לא מתפלאת שמחבקים אנס פסיכופת ומכה נשים. אם הייתם יודעים עד כמה אכזר הוא, מה היה בבית, הייתם מתביישים להסתכל לי בעיניים. כן אני מדברת איתך. ארץ ישראל ומראייניה."
 
הפרקליטות הגיבה היום (רביעי) לראשונה לראיות החדשות במשפט החוזר של רומן זדורוב, אשר יתקבלו עם הודעתו של המכון לרופאה משפטית על סיום הבדיקה של שיערה אשר נמצאה על גופתה של המנוחה תאיר ראדה ז"ל.
"חוות הדעת של המכון הלאומי לרפואה משפטית בנוגע לממצאי בדיקת דגימות השיער מזירת הרצח של תאיר ראדה ז"ל,  בהינתן התשתית הראייתית הקיימת, ובשים לב לאופי של ראיית הדנ"א המיטוכונדריאלי, על פניו ערכה הראייתי של הראיה החדשה הוא מוגבל. יחד עם זאת, פרקליטות המדינה לומדת את חוות הדעת, ובין היתר בוחנת את האפשרות להתייעץ עם מומחים נוספים בעניין זה, כדי לעמוד על המשמעויות האפשריות של חוות הדעת ואת השלכותיהן", נמסר מטעם הפרקליטות בהודעה לתקשורת.
 
עוד הוסיפו כי "כאשר יובהרו עד תום משמעויות חוות הדעת של המכון, ולאחר חקירת המומחים בעניינה של ראייה זו, הפרקליטות תשקול את משמעות הראייה ושילובה במארג הראייתי הקיים בתיק, ותציג לבית המשפט את עמדתה ביחס אליה. הגעה לחקר האמת היא הדבר היחיד שעומד לנגד עיניה הפרקליטות בכל תיק, ובתיק זה בפרט".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    א.ק לכלא מהר
    אני 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המדינה הזאת הפוכה מחבלים מקבלים ליטוף ורוצחת מקבלת במה, נו מה יש לצפות? א.ק את רוצחת פסיכופטית שמשחקת שנים את התמימה ,כי כך הפסיכופטים יודעים לעשות הכי הכי טוב, אלופים בזה , לשחק את המשחק כאוות נפשם ... אין לה בושה ,אשמה ,חרטה , א.ק לכלא ומהר ! רוצחת פסיכופטית .
    סגור
  • 4.
    א.ק
    אודליה 07/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אמא שלה מנהלת כת שטן מימסדית. בגלל זה מחפים על המשוגעת הזו.
    סגור
  • 3.
    אושפזה אחרי שניסתה לרצוח בן הזוג במכללה ולנשוך שוטר
    מי שמדברת 07/2022/21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אני לא מאמין איך בכלל שחררו את המטורללת הזאת, היא כנראה אחראית להכל, הרי לאדיר הזה יש אליבי ע"י המעסיק ואיכון פלאפון שמרחיק אותו מהזירה, אז איך משום מקום הגיעו שיערות שלו לתאיר? כולנו יודעים איך..
    סגור
  • 2.
    רוצחת פסיכופטית
    אמא מהצפון 07/2022/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שקוף שאולה היא הרוצחת טוב שהאשמה והכועל מעצמה לא איפשרו לה לעשות משהו משמעותי בחיים החופשיים שלה. וטוב שלא עשתה ילדים. טוב שלא מצאה זוגיות. בעצם, כנראה האשמה כולאת אותה בכלא אפילו שרשמית היא נחשבת לחופשייה
    סגור
  • 1.
    צודקת (ל"ת)
    מיכל 07/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור