משפט

"התנהלות עבריינית לכאורה של שי ניצן ושל רוני אלשיך"

שר המשפטים לשעבר חיים רמון לא חוסך שבט לשונו מבכירי הפרקליטות והמשטרה לשעבר, בעקבות הראיון של סגן ראש מח"ש לשעבר משה סעדה אצל עמית סגל היום
מערכת ice | 
חיים רמון (צילום ויקיפדיה)
חיים רמון, שר המשפטים לשעבר ומבקר חריף של מערכת המשפט, פצח הערב (שני) בשרשור ציוצים ארוך ונוקב כנגד התנהלות המשטרה והפרקליטות, כשהוא נוקב בשמם של שי ניצן ורוני אלשייך ומאשימם ב"התנהלות עבריינית לכאורה".הדברים נכתבו בעקבות הראיון של סגן ראש מח"ש לשעבר משה סעדה אצל עמית סגל הערב בחדשות 12.
לשון הציוץ הראשי בשרשור: "ושוב אנו נתקלים בעדות מצמררת מתוך המערכת על התנהלות עבריינית של בכירים במשטרה ובפרקליטות. התנהלותם העבריינית לכאורה של פרקליט המדינה לשעבר שי ניצן ושל מפכ"ל המשטרה לשעבר רוני אלשיך הייתה ידועה לרבים וחלק מהעבירות הפליליות לכאורה נחשפו עוד בזמן אמת".

 
ציוץ שני: "אבל המערכת בכללותה התגייסה להגן על בכיריה. היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט התייצב לא לצידם של הלוחמים נגד שחיתות, אלא לצד בכירי המערכת, גם כשאלו עשו את מעשיהם הפסולים מול עיניו".
רמון המשיך: "גם הניסיון להקים ועדת בדיקה ממשלתית לעניין מח"ש סוכל על ידי מנדלבליט ועל ידי שופטי בג"ץ, כי המערכת המשפטית תמיד תגן על בכיריה".
"כל פוליטיקאי שהיה נחשד אפילו רק בשבריר ממה שחשף היום סגן ראש מח"ש לשעבר משה סעדה, היה נחקר יום למחרת ב-433, בחקירה בליווי פרקליט מלווה. אבל היות שניצן ואלשיך הם יקירי במערכת, הם מצויים מעל החוק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה