משפט

עקצה את כספי המפלגה לטובת הימורים: זה הסכום שהעלימה

יו"ר המפלגה הדמוקרטית בלואיזיאנה הודתה בעבירות של הונאה פדרלית וזאת אחרי שהתפטרה מהסנאט לפני מספר חודשים. אלה הסכומים שהפנתה לשימושה האישי
מערכת ice | 
דגל ארצות הברית (צילום gallup)
מנהיגה לשעבר של המפלגה הדמוקרטית בלואיזיאנה, שהתפטר מהסנאט של המדינה מוקדם יותר השנה, בטענה לדיכאון והתמכרות להימורים, הודה ביום שני באשמת הונאה פדרלית.
הסנאטורית לשעבר קארן קרטר פיטרסון נכנסה לטיעון בפני השופטת המחוזית של ארה"ב שרה ואנס, כך עולה מרישומי בית המשפט. מסמכים שהוגשו ביום שני מתארים תוכנית שבה היא הפנתה יותר מ-94,000 דולר בכספי קמפיין לשימוש אישי, כולל עבור הימורים בקזינו. התובעים אמרו שהיא גם סידרה להחזיר לה 53,000 דולר נוספים בכספי המפלגה הדמוקרטית של המדינה על ידי מקורבים שהיא סידרה להתקבל לעבודה על ידי המפלגה, שנותרו בלתי מזוהים החל מיום שני.
קרטר עמדה בראש מפלגת המדינה מ-2012 עד 2020, ובמקביל כיהן בבית המחוקקים. גזר הדין נקבע ל-7 בדצמבר. האישום הפלילי נושא עונש מרבי של 20 שנים, אך לא ברור עד כמה יהיה עונשה חמור לאחר שחתמה על הסדר טיעון ושיתפה פעולה עם התובעים.
 
עורך הדין שלה, בריאן קפיטלי, אמר מוקדם יותר החודש שהיא החזירה את כל הכסף שהושג במרמה. ואנס נתן לעורכי הדין עד 30 בנובמבר להגיש טיעונים בנוגע לגזר הדין.
פיטרסון, 52, נבחרה לבית המדינה ב-1999 ולסנאט של המדינה ב-2010. היא התמודדה פעמיים ללא הצלחה לקונגרס. היא הפסידה בבחירות לבית האמריקני בשנה שעברה לדמוקרט אחר בניו אורלינס, טרוי קרטר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה