משפט

התחזו לשוטרים וגנבו את המכונית: השיטה של השודדים בדרום

המשטרה במרדף אחר חשודים שהתחזו לשוטרים ושדדו מכונית: "סירבתי למכור להם את המכונית ואז כשנסעתי לכיוון ירושלים הבחנתי שעוקבים אחריי עד שעצרו אותי בשוליים. חשבתי שהם שוטרים"
מערכת ice | 
שוטרים עוצרים את החשוד (צילום משטרה)

תושב אילת וקרוב משפחתו שהיו בדרכם לירושלים, נשדדו בסוף השבוע שעבר, על ידי פושעים שהתחזו לשוטרים, וביקשו מהם לעצור את מכוניתם.

"היה חושך. המכונית נראתה כמו ניידת משטרה. אחד האנשים סימן לי לעצור אז עצרתי בשוליים", שחזר התושב בעדותו במשטרה, אשר הובאה לפרסום באתר 'מאקו', "הייתי בטוח שמדובר בשוטרים. תוך כמה שניות הבנתי שלא מדובר בשוטרים אלא באנשים מסוכנים".


בהמשך, תיאר א' מגיש התלונה במשטרה, כי אל הרכב שהורה להם לעצור, הצטרפה חוליה נוספת של שישה גברים אשר התקרבו לעברם, "הם התחילו להרביץ לנו מכות. ככה סתם בלי שום סיבה. זרקו אותנו על הכביש כשאנחנו מדממים, המומים ופצועים ולקחו את המכונית עם כסף וטלפונים סלולריים", סיפר.


עוד טען א' כי מספר שעות לפני המקרה, בעודו נמצא בעיר הדרומית, שניים מהחשודים פנו אליו וביקשו לקנות את מכוניתו, "סירבתי למכור להם את המכונית ואז כשנסעתי לכיוון ירושלים הבחנתי שעוקבים אחריי עד שעצרו אותי בשוליים. חשבתי שהם שוטרים", אמר.
על פי הדיווח באתר החדשות, יום לאחר הגשת התלונה, שוטר סיור הבחין ברכב הסקודה ששימה ככל הנראה את החשודים, מה שהוביל למעצרו של חשוד כבן 20 , בעוד המאמצים לאיתור המעורבים הנוספים נמשכים.


 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה