משפט

מחריד: ירה למוות באשתו ובשלושת ילדיהם והתאבד

זוג ממרילנד ושלושת ילדיהם נמצאו ירויים למוות בתוך ביתם, במה שנראה כמו רצח לכאורה שבוצע על ידי אב המשפחה
מערכת ice | 
המשפחה שנרצחה (צילום פייסבוק)
זוג ממרילנד ושלושת ילדיהם נמצאו ירויים למוות בתוך ביתם בבמה שנראה כמו רצח לכאורה שבוצע על ידי אב המשפחה, כך מסרו הרשויות המקומיות. בני המשפחה המנוחים זוהו כמרקוס מיליגן (39), אשתו, טרה ריקר מיליגן (37), וילדיהם, תרזה (14), נורה (11) ופין (8).
נתיחות שבוצעו לגופות לאחר המוות אישרו את החשד שכל חמשת בני המשפחה מתו מיריות. פי הרשויות, גבר אלמוני התקשר ביום שישי בבוקר ל-911 כדי לדווח שאישה ושלושה ילדים נורו בבית באלק מילס, כ-60 מייל צפונית-מזרחית לבולטימור. נציגי המשטרה וכוחות הביטחון שהגיעו למקום מצאו את האב במוסך של המשפחה ירוי בראשו עם אקדח מונח על הרצפה שלידו. שאר הגופות נמצאו בתוך הבית.
 
"זה יום מחריד, ואני יודע שהתפילות של כולם מוערכות", אמר השריף סקוט אדמס במהלך תדרוך עיתונאים ביום שישי. "הטלפון שלי לא הפסיק לצלצל מאנשים שמודאגים מזה ומתעצבנים מזה", הוסיף. השריף לא סיפק מניע אפשרי לירי. לדבריו, למשרדו אין תיעוד של שיחות קודמות לבית משפחת מיליגן. השכנים סיפרו כי המשפחה עברה לפרבר לפני כשנתיים.
 
ג'ף, השכן שגר בסמוך, סיפר ל-WJZ כי האב הגיע אליו לפני שהרצח המחריד התבצע וביקש ממנו להדפיס דפים לעבודת בית ספר של בתו: "הוא היה נורמלי בדיוק כפי שאתה יכול להיות, לא היה רמז לשום דבר". מקורבים למשפחה סיפרו כי ההורים איבדו את בנם הקטן קונור לפני שלוש שנים אחרי שחלה בסרטן.
 
חברת המשפחה, אלישה מינטר, כתבה פוסט מרגש בפייסבוק על מכת מחלות הנפש - והתנצלה בפני מרקוס מיליגן בשם הקהילה שלהם על כך שלא בדק אותו "בתקופות אפלות אלה". "אני כל כך מצטער שהרגשת שזו הדרך היחידה לצאת מזה", כתב מינטר. "טארה והילדים צריכים להיות בחיים היום. זה לא הגיע להם. מארק צריך להיות בשידור חי היום. גם את זה לא היה מגיע לך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה