משפט

עוקץ הפדופילים נחשף - כך עבדה השיטה שסחטה אלפי שקלים

שלושה תושבי אשקלון התחזו ל"ציידי פדופילים" הפועלים מטעם המשטרה וסחטו גברים בסכומים של עשרות אלפי שקלים. כך עבדה השיטה
מערכת ice | 
שיטת עוקץ חדשה (צילום freepik, pexels)
כתב אישום כנגד שלושה תושבי אשקלון שהתחזו ל"ציידי פדופילים" וסחטו עשרות אלפי שקלים מכל אחד מהקורבנות. באמצעות נערת פיתוי הם פיתו את הגברים להגיע לדירה באשקלון, שם התחזו לציידי פדופילים מטעם המשטרה וסחטו את הקורבנות כדי שלא יזמינו משטרה שתעצור אותם.
"הם הדריכו אותי לכתוב לאותם גברים שהתכתבתי איתם שאני גרה באשקלון ושאני נערה בת 15 שיתפסו אותם 'על חם' שהם ניסו לבצע בי מעשה מיני", כך סיפרה ש', בת 20, לשוטרי משטרת אשקלון. "ואז לסחוט מהם כספים בטענה שהם 'ציידי פדופילים' שיזמינו להם שוטרים. אנשים פחדו ושילמו להם כסף".
משטרת אשקלון החלה לחקור את הפרשה לפני מספר שבועות לאחר שהגיעו לתחנה כמה גברים וסיפרו כי נסחטו על ידי שלושה עבריינים. הם הודו כי התכתבו עם צעירה שהתחזתה לנערה בת 15 ושהגיעו לפגישה עימה לצורך אקט מיני בדירה באשקלון ושם חיכתה להם ההפתעה בדמות שלושת הסוחטים.
 
הסוחטים הינם שני אחים בני 26 ו-30 וחברם בן ה-29 אשר סחטו עשרות אלפי שקלים מכל אחד מהקורבנות, ביקשו שירכשו עבורם מכשירי אייפון, נעליים, בגדי מותגים, בשמים ואפילו ניסו לסחוט את אחד האנשים שירכוש למענם רכב.
בעוד השלושה שמרו על זכות השתיקה בחקירתם, נערת הפיתוי סיפרה כי "הם התחזו בפניי שהם שוטרים ושהם מתמחים בצייד של פדופילים. האמנתי להם ולכן עזרתי להם". פרקליטות מחוז הדרום החליטה כי ש' לא תועמד לדין, בעוד כנגד השלושה הוגש כתב אישום  לבית המשפט המחוזי בבאר שבע בגין עבירות של סחיטה באיומים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה