משפט

20 חשודים בפדופיליה נעצרו במבצע עוקץ של המשטרה

20 חשודים בפדופיליה נעצרו במבצע משותף של משטרת פרנקלין ומשרד השריף של מחוז ג'ונסון במדינת אינדיאנה. בשנתיים האחרונות משטרת פרנקלין ביצעה שישה מבצעים מסוג זה
מערכת ice | 
החשודים בפדופיליה (צילום צילום מעצר משטרת פרנקלין)
במבצע משותף של משטרת פרנקלין ומשרד השריף של מחוז ג'ונסון במדינת אינדיאנה נעצרו 20 חשודים בפדופיליה. חלקו המקדים של מבצע המעצרים, שארך שלושה ימים, התחזו חוקרי המשטרה לקטינים והסכימו להיפגש עם החשודים מתוך הבנה של החשודים כי הינם הולכים לקיים יחסי מין עם קטינים.
"במהלך המבצע התמודדנו עם סוגים שונים של אנשים וסיטואציות", כך נמסר בהודעת התקשורת של משרד השריף. "השיחות שקדמו לפגישות עם החשודים היו מאוד מטרידות. הבקשות שקיבלו החוקרים שהתחזו לקטנים היו מאוד מטרידות ומדאיגות".
דווח כי חלק מהחשודים אף הגיעו ממדינות מחוץ לאינדיאנה וזאת מתוך כוונה לקיים יחסי מין עם קטינים. כמו כן, חלק מהחשודים הביאו עמם אלכוהול, סמים והיו כאלה שאף הביאו נשק למפגשים.
 
"הידיעה כי הם נפגשים עם קטינים ורצו לקחת אותם לטייל רחוק מביתם מפחידה את כולנו. האם אנחנו יודעים מה היו כוונותיהם האמיתיות של החשודים?", נמסר בהודעה לתקשורת עם רמיזה כי יכול להיות שחלק מאותם חשודים אף תכננו לחטוף את הילדים ואולי לסחור בהם למטרת מין.
יותר ממחצית מהחשודים שוחררו בערבות במבצע שלא היה הראשון מסוגו מטעם משטרת פרנקלין. מדצמבר 2020 משטרת פרנקלין ביצעה שישה מבצעים מסוג זה בו נעצרו 49 חשודים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה