משפט

נחשף שוד קריפטו נוסף בישראל: זו השיטה המדאיגה

בפעם השנייה בשבוע המשטרה חושפת מקרה הונאה נוסף שהפיל בפח, ודווקא לא באופן מקוון, משקיעים שביקשו לרכוש מטבעות קריפטוגרפיים ונשדדו באיומים
מערכת ice |  5
שוד (צילום freepik)
המשטרה עצרה הלילה תוך שעות ספורות שני תושבי קדימה צורן בחשד לשוד תושב הרצליה על רקע רצונו לבצע רכישת ביטקווין. חוקרי תחנת המשטרה בשדות פתחו אמש בחקירה עם קבלת דיווח על שוד שאירע בתל מונד על רקע בקשתו של הקורבן לרכוש מ 2 החשודים ביטקווין.
במהלך העסקה הותקף הקורבן על פי החשד עי גבר ואישה - תושבי קדימה צורן, צעירים בגילאי 26,19 ועשרות אלפי שקלים שהיו עימו לצורך ביצוע העסקה, נשדדו ממנו.
לאחר ביצוע פעולות חקירה מאומצות הצליחו חוקרי התחנה כעבור מספר שעות לאתר את זהות החשודים ולעצור אותם. בתום חקירתם החשודים נכלאו ומחר יתקיים דיון בעניינם בבקשה להאריך את מעצרם.
מדובר במקרה שני בשבוע לאחר שביום רביעי עבר דווח על מקרה דומה שהתרחש בראשון לציון. שוטרי תחנת המשטרה בראשון לציון פתחו בחקירה עם קבלת דיווח בדבר אירוע שוד במהלכו נגנבו מאה אלף שקלים מתושב בני ברק, שנפל קורבן לשוד בדמות עסקת חליפין.
אותו תושב בני ברק קבע פגישה עם שני בחורים שהיה עמם בקשר סמוך למפגש, כאשר מטרתו נקבעה לביצוע עסקת חליפין במטבעות דיגיטליים. המפגש בין הצדדים נקבע להתקיים בראשון לציון, ולשם הגיע הקורבן.
 
כאמור, על פי החשד בעת המפגש אוים והותקף הקורבן על ידי שני החשודים עמם קבע לבצע את העסקה. השניים על פי החשד תקפו אותו באמצעות איומי נשק וריסוס גז בפניו. לאחר מכן, החשודים לקחו ממנו את הסכום שאמור היה לבצע עמו את העסקה שסוכמה מראש, ובסופו של דבר נשדדו ממנו מעל מאה אלף שקלים במזומן.
בתוך כך, ביצעו השוטרים פעולות חקירה מואצות תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים ופורנזיים מתקדמים ועצרו אמש לחקירה שני תושבי מזרח ירושלים בשנות העשרים לחייהם, כאשר בחיפוש בביתם נמצא סכום רב של כסף מזומן .
בסיום חקירתם נכלאו, היום הוארך מעצרם לבקשת המשטרה בבימ״ש בראשון לציון  עד לשבוע הבא.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תפרסמו את השמות של החארות
    חולרות 11/2022/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תעשו לחארות חיים מסריחים.מה זה הדבר הזה.
    סגור
  • קוראים לבחורה ירין יוסף והיא חיילת (ל"ת)
    חבר מהכיתה 12/2022/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • אני הקטין
    עמית 02/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תגידו תשם של אחותי
    סגור
  • בחורה בשם ירין
    יודע 11/2022/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שתשלם כל חייה
    סגור
  • ירין דניסוב
    די לאלימות 12/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    טפשה שהרבה לעצמה את החיים
    סגור