משפט

בגידה בעשרות מיליוני שקלים: נחשפה החברה שקיבלה סודות מסחריים

חוקרי יחידת ההונאה חקירה סמויה כנגד עובד בחברה לאנרגיה מתחדשת בחשד שעבר לחברה מתחרה תוך שהוא מעביר לחברה החדשה את הסודות המסחריים של מקום עבודתו הראשון ובכך גורם לה נזק כלכלי רב המוערך בעשרות מיליוני שקלים. לבורסה דווח כי מנכ"ל אינטר תעשיות נחקר בחשד שהוא בעל החברה שנהנתה מההפרות
מערכת ice | 
מעצר (צילום shutterstock, פלאש 90/ יוסי זמיר)
חשד לריגול תעשייתי חמור ביותר. המשטרה עצרה אתמול (ראשון) בתום חקירה סמויה ובהתאם לאסטרטגיה ההתקפית במחוז מרכז לא פחות מארבעה עובדי חברה לאנרגיה מתחדשת בחשד לעבירות מרמה, הפרת אמונים וקשירת קשר להונאה. כעת מתברר כי החברה שנהנתה מהריגול התעשייתי לכאורה היא אינטר תעשיות.
חוקרי יחידת ההונאה במחוז מרכז ניהלו בשנה האחרונה חקירה סמויה כנגד עובד בחברה לאנרגיה מתחדשת בחשד שעבר לחברה מתחרה תוך שהוא מעביר לחברה החדשה את הסודות המסחריים של מקום עבודתו הראשון ובכך גורם לה נזק כלכלי רב המוערך בעשרות מיליוני שקלים. על פי הדיווח לבורסה לניירות ערך, מנכ"ל אינטר ג'רי שנירר נחקר בחשד שהחברה שלו היא שנהנתה מהפרות הסודיות.

על פי החשד שהתעורר בעקבות החקירה הסמויה, העובד התחייב כי במידה ויעזוב את מקום עבודתו הוא לא יעבוד בחברה מתחרה ובתמורה יהנה משכר מטעם מקום עבודתו הראשון. למרות זאת, עבר החשוד הראשי לחברה המתחרה תוך שהוא נוטל עימו אלפי מסמכים וקבצים בעודו מקבל שכר ממקום עבודתו קמא.
כאמור, בתום חקירה סמויה שניהלו חוקרי יחידת ההונאה במחוז מרכז נעצרו אתמול ארבעה חשודים - ביניהם החשוד המרכזי, מנכ"ל החברה המתחרה ושני בעלי תפקידים נוספים ובתום חקירתם שוחררו בתנאים מגבילים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה