משפט

המחבל ששוחרר בסופ"ש אחרי 40 שנה - כבר נעצר שוב

המחבל מאהר יונס, שרצח את החייל אברהם ברומברג ז"ל לפני 42 שנה, שוחרר בסוף השבוע האחרון מהכלא, וכבר עוכב לחקירה שוב, זאת בגין הסתה לטרור
מערכת ice | 
מעצר (צילום shutterstock, פלאש 90/ יוסי זמיר)
המחבל מאהר יונס, שרצח את החייל אברהם ברומברג ז"ל לפני 42 שנה,  השתחרר בסוף השבוע האחרון מהכלא וחזר לביתו בוואדי ערה. בעקבות לקחים לאחר שחרורו של בן דודו ושותפו לרצח, כרים, לפני כשבועיים, במשטרה נערכו בכוחות מתוגברים באזור כדי למנוע חגיגות, ואכן כך היה.
היום (ראשון) נודע כי רגע אחרי ששוחרר ממאסר של 40 שנה בעקבות רצח החייל אברהם ברומברג ז"ל, יונס עוכב לחקירה בגין הסתה לטרור. לאחר שבסוף השבוע מנעה המשטרה חגיגות לציון שחרורו של המחבל מאהר יונס, בהנחייה ישירה של השר לביטחון לאומי, שהורה למנוע הנפת דגלים, הקמת אוהלים וכל פעולה אחרת של תמיכה ואהדה בטרור, יונס עוכב לחקירה על ידי המשטרה בחשד לעידוד טרור, בעקבות דברי שבח לטרור שכתב ברשתות החברתיות.
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, אמר בתגובה: בסוף השבוע הובלתי מדיניות בלתי מתפשרת של מלחמה בתמיכה טרור ובפעילות יעילה של המשטרה מנענו לראשונה זה שנים רבות, חגיגות הסתה ואהדה לטרור. במשמרת שלי לא אאפשר אוהלים, דגלים וחגיגות טרור.
ההסתה החוזרת של המחבל מאהר יונס, הוכחה נוספת לחשיבותו הגדולה של חוק עונש מוות למחבלים. עד שנעביר את החוק החשוב הזה, נמשיך להילחם מלחמה עיקשת בתמיכה בטרור ובהסתה בטרור.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה