משפט

בן גביר סגר שתי מאפיות שסיפקו פיתות למחבלים: "פשוט השתגענו"

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, הורה  לשב"ס לסגור באופן מידי שתי מאפיות שפעלו בתוך שני בתי כלא ביטחוניים בישראל וסיפקו מדי יום פיתות טריות למחבלים: "מה זה הלאפות האלה? השתגענו, פשוט השתגענו. מה זה, שכונת התקווה בכלא?"
מערכת ice | 
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, הורה היום (רביעי) לשב"ס לסגור באופן מידי שתי מאפיות שפעלו בתוך שני בתי כלא ביטחוניים בישראל וסיפקו מדי יום פיתות טריות למחבלים.
ב"ישראל היום" חשפו שיחה סגורה שערך בן גביר בנושא, בה הוא זעם: "מה זה הלאפות האלה? השתגענו, פשוט השתגענו. מה זה, שכונת התקווה בכלא? לא ייתכן שמחבלים שפלים יזכו לפריבילגיה כזו, ואפילו יותר מכל אזרח אחר. איך יכול להיות שרוצחים עם דם על הידיים מקבלים כל יום לאפה, מה זה האבסורד הזה?".
 
בעקבות הגילוי שוחח בן גביר עם נציבת שב"ס, רב־גונדר קטי פרי, והורה לסגור לאלתר את המאפיות. תחילה נסגרה המאפייה בכלא נפחא, ולאחרונה נסגרה גם זו שבכלא קציעות.
בציוץ שהעלה לחשוויטר שלו כתב בן גביר: "הוריתי לסגור מאפיות פיתות של מחבלים בבתי הכלא. אני מחוייב למנוע הטבות ותפנוקים למחבלים הכלואים בישראל ולמנוע מהם "הטבות" שניתן למנוע על פי חוק. בשביל מחבלים צריך לחוקק את עונש מוות למחבלים, אבל עד אז, צריך לדאוג שיתייחסו אליהם כמחבלים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה