משפט

רשות המסים חשפה הונאת ענק: זייפו חשבוניות של סונול

תושב אשדוד חשוד בדיווח כוזב למע"מ באמצעות חשבוניות פיקטיביות בסכום של יותר מ-112 מיליון שקל
מערכת ice | 
סונול ומשאית המימן (צילום יחצ)
רשות המסים, באמצעות מחלקת חקירות מכס ומע"מ תל-אביב, חוקרת חשד לפי פרדי אסולין, תושב אשדוד, הגיש דיווח כוזב למע"מ, ובאמצעותו ניסה לקזז חשבוניות פיקטיביות בסכום של יותר מ-112 מיליון שקל, שהמס בגינן מסתכם בכ-19 מיליון שקל.
החשוד רכש את חברת "מ. מ. הובלת דלקים בע"מ", חברה בתחום הסחר בדלקים. מהחקירה עולה כי בחודשים נובמבר 2022 עד מרץ 2023 הגיש בשם החברה דו"חות מקוונים שבהם דיווח על הוצאות בסך כולל של יותר מ-112 מיליון שקל באמצעות חשבוניות של חברת "סונול ישראל" החשודות כמזויפות.

רשות המסים מסרה בהודעתה כי עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, הוצא נגד החשוד במעשים החמורים צו מעצר כנגד החשוד ומעצרו הוארך. בהמשך שוחרר החשוד בתנאים מגבילים וחקירתו נמשכת.
רשות המסים יצאה למהלך אכיפה משמעותי נגד רון אטיאס וניר עבו, שני תושבי ירושלים המנהלים חברה להפעלת תחנות דלק, מואשמים בקיזוז חשבוניות מס פיקטיביות בסכום של קרוב ל-80 מיליון שקל.
בכתב אישום חמור שהגישה עו"ד מיטל צימר-גבאי מהמחלקה המשפטית של מכס ומע"מ ירושלים בעקבות חקירה של חקירות מכס ומע"מ חיפה והצפון, מפורטות השיטות שבהן הפחיתו השניים את חבות המע"מ של החברה שניהלו בכ-11 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה