משפט

פסק דין בפרשת האונס במלונית קורונה: ירין שרף הורשע

לאחר כשנתיים מאז מקרה האונס, בית המשפט מרשיע היום את ירין שרף בגין אונס של ילדה בת 13 במלונית הקורונה בשנת 2021 וזאת לאחר שאיים עליה ואמר כי "יהיה פה אילת 2" וטען שהיחסים היו בהסכמה
מערכת ice |  2
ירין שרף (צילום אינסטגרם)
לפני כשנתיים, כשעדיין היינו בשיא תקופה הקורונה, המדינה כולה הזדעזעה לאור פרסום הידיעה כי גבר צעיר בשנות ה-20 לחייו אנס לכאורה ילדה בת 13 בלבד במלונית הקורונה ואף סיפק לה סמים ואלכוהול.
שמו של התוקף פורסם במהרה והתגלה כי ירין שרף, "אושיית רשת" פופולרית בטיקטוק הוא החשוד במעשים הנוראיים. במהלך החקירה התגלה כי שחף ניסה מספר פעמים לעלות לחדרה של הילדה ששהתה במלונית, אך למרות סירובה לבסוף נכנס לחדרה, הציע לה אלכוהול וסמים למרות גילה, ולבסוף תקף אותה מינית ואנס אותה.
 
במהלך המשפט חשף נציג מהמשטרה כי שרף אף איים על הנערה הצעירה ואמר לה "יהיה פה אילת 2". היום (שישי) הוא מורשע בבית המשפט לאחר שהודה במעשה, שתחילה טען כי היה בהסכמה. גזר הדין טרם נקבע ופורסם.
המקרה אליו התייחס רשף כאשר איים על הילדה הצעירה גם הוא חזר לכותרות לאחרונה וזאת לאחר שנודע כי אחד הנערים שצפה במעשה הנוראי של האונס הקבוצתי של אישה צעירה במלון באילת, לא ירצה מאסר בכלא. לעומת זאת, בקרוב ייקבע גזר הדין בתיקם של שני החשודים העיקריים שביצעו את האונס באישה הצעירה במלון באילת.
עוה"ד עמית חדד, אשר ליווה את הקטינה ומשפחתה, מסר בתגובה: "מדובר במקרה שגרם לזעזוע גדול בציבור. אנחנו מודים לפרקליט המדינה ולפרקליטה המטפלת, שהיו קשובים לטענותינו ולמחאה הציבורית, והורו על תיקון כתב האישום וייחוס עבירות אינוס לנאשם.
הרשעתו של הנאשם בעבירת אונס והודאתו בביצוע המעשים, חשובות הן במישור הפרטי לקטינה ולמשפחתה והן במישור הציבורי. לא כל פצע אפשר לרפא, אבל אולי יהיה בכך כדי למנוע מקרים נוספים שכאלה במדינת ישראל".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בטח השופטים יסלחו לו וישחררו אותו.
    עוד 03/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתבים שצריכים ללמוד לכתוב כתבה. משום מה לא מציינים בסמוך להרשעה את גזר הדין והעונש, במקום זה התעייפתי והפסקתי לקרוא כי הכתבה כתובה רע!
    סגור
  • 1.
    מדוע משפט אורך כה הרבה זמן. עינוי דין (ל"ת)
    רינה 03/2023/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור