משפט

מקרה אונס אכזרי ברמת הגולן: קטינים אנסו, סחטו וכלאו אישה

 המשטרה מתירה לפרסום היום כי אישה בשנות ה-40 לחייה הגישה תלונה על אונס, דקירה, כליאה וסחיטה. מלוא הפרטים חסויים בעת זו במטרה להגן על הקורבן, אך נודע היום כי מספר נערים קטינים, בני 16 בלבד, נעצרו בחשד לביצוע המעשים המזוויעים
מערכת ice | 
התעללות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
אירוע אלימות קשה ברמת הגולן: המשטרה מתירה לפרסום היום כי אישה בשנות ה-40 לחייה הגישה תלונה על אונס, דקירה, כליאה וסחיטה. מלוא הפרטים חסויים בעת זו במטרה להגן על הקורבן, אך נודע היום כי מספר נערים קטינים, בני 16 בלבד, נעצרו בחשד לביצוע המעשים המזוויעים.
לפי מעריב, המתלוננת טענה כי קבוצת הנערים ניסתה לסחוט ממנה כספי ואיימו עליה שאם תתלונן לרשויות הם ידעו על כך ושהיא תיפגע. יותר מכך, היא טוענת כי בנה בן ה-15 נדקר על ידם ולאחר מכן נכלא עימה במקלט עד ששילמה להם את הכספים שדרשו ממנה. כמו כן, עלה החשד כי אחד הנערים אנס אותה תחת איום שיפגע בבנה. המשטרה הוסיפה כי החשדות נגדם כוללים גם סחר בסמים.
 
הקטינים הובאו להארכת מעצר בבית משפט השלום בקרית שמונה, וזה הוארך בפעם השלישית עד התאריך 31.5. תחילה מתברר כי הפרטים הנוראיים של האירוע רצו ברשתות החברתיות בצפון, אך הדבר נעצר תודות לבקשתו של ראש מועצה שביקש למגר את התופעה הפוגענית. אותו ראש מועצה לא מזוהה מלווה את הקורבן בהליך הקשה שהיא עוברת כעת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה