משפט

ליהיא גרינר בתביעת ענק: ממי היא דורשת 2 מיליון שקל?

כוכבת הריאליטי תובעת סכום של שני מיליון שקל ממי שהייתה השותפה שלה לשעבר במותג המחטבים, כשהיא טוענת נגדה כי היא: ״ניצלה את שמי כידוענית וגזלה ממני את רווחי העסק״
מערכת ice | 
ליהיא גרינר (צילום אינסטגרם)
בדרך לבית המשפט. כוכבת הריאליטי ליהיא גרינר תובעת סכום של שני מיליון שקל ממי שהייתה השותפה שלה לשעבר במותג המחטבים, כשהיא טוענת נגדה כי היא: ״ניצלה את שמי כידוענית וגזלה ממני את רווחי העסק״.
כמו כן, על פי הפרסום של גיא פינס, בכתב התביעה עוד נטען ששותפתה לשעבר של גרינר אפילו התחזתה לה, לא שילמה לה את חלקה ורווחיה שנאמדים במיליונים ועל כן היא תנסה ליישב זאת בבית המשפט.
 
השותפה רוית שור מסרה בתגובה: "הגשתי תביעה נגד ליהיא בגין העברות שביצעה נגדי, גנבת עמוד הפייסבוק, התחזות ועוד. ובנוסף התלוננתי גם במשטרה. ליהיא אולי לא מודעת לתזרים העסק ולהשקעה הכספית שלי".
רק לאחרונה נרשמה הפתעה מבית ליהיא גרינר. שהעלתה סרטון חדש ששיתפה ברשתות החברתיות שחושף את הכל, כאשר כוכבת הראליטי מספרת הבוקר על המשבר שהיא חווה בימים אלה, שנמשך כבר כמה חודשים.
בפוסט שהעלתה לאינסטגרם כתבה: "אתם לא כל כך יודעים. אבל עובר עליי תקופה קשה יחסית…. כבר שלושה חודשים. תקופה מתסכלת. הכל הזוי, בזוי ואני בטוחה שבסופו של דבר הכל יהיה ממש טוב, אבל עד אז… אמשיך ‏להקשיב לשיר הזה".
 
עוד כתבה גרינר בצורה חושפנית: "נכון שהרחוב בחוץ קצת משוגע, זה ג’ונגל מסוכן ומאיים, וגם כשהוא ייתן לך מכה ועוד מכה, את חזקה כמו לביאה ואת תדעי להילחם, את חזקה ואת תדעי להילחם".
רק לאחרונה היא חשפה את מחשבותיה בבסטורי שהעלתה, בו סיפרה כוכבת הרשת והריאליטי כשהיא צורחת: "אני חצי שעה בחניון של בית הספר, לא זז, שמתי את הילדים בעשרה לשמונה, אני עדיין בפאקינג חניון של בית הספר חצי שעה, אני בשוק, מה זה?".
 
עוד היא הוסיפה כשהיא לא מצליחה להרגע לרגיע אחד: "זה זוועה. ואנשים נדחפים ופתאום נהיה שתי שורות במקום אחד. ואני צריכה להגיע ל-TLV ואתם יודעים מה זה הוייז מפתח תקווה ל-TLV?שעה".
יחד עם זאת, כעבור שעה שעמדה בפקקים שיתפה גרינר כשהיא כבר רגועה את המסקנות: "אפשר לקחת מטרייה ולצאת ברגל לבית הספר, איזה טעות זה לנסוע עם הרכב. אני עדיין בפקק נוסעת 3 ק"מ לשעה. אני פשוט רגישה כי לא לקחתי את הציפרקלס כבר ארבעה ימים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה