משפט
הוט מפצה לקוחות ב-70 מיליון שקל: מה מגיע לכם?
הפיצוי ללקוחות החברה יכלול בין היתר הטבות תוכן, שדרוג ציוד או סכום במזומן בעקבות פשרה שהושגה בתביעה ייצוגית נגדה מ-2013
התביעה המדוברת הוגשה בשנת 2013, לפני כעשור, עם טענות הנוגעות לתקופה שהחלה ב-2008. התובעים טענו בזמנו שהחברה לא עמדה כיבכול "בהוראות הרישיון לעניין זמני המענה במוקדים הטלפוניים", כפי שהוסבר בגלובס.
בית המשפט המליץ על הליך גישור והצדדים נאותו למהלך שבסופו גם הגיעו להסכם פשרה שאמור לקבל את תוקף בית המשפט. הפיצוי במזומן וחלקו בהטבות הוסכם על הצדדים והיום הוגש לאישור בית המשפט ועדיין כפוף לאישורו כדי שיהפוך הלכה למעשה.
הפיצוי ללקוחות החברה יכלול בין היתר הטבות תוכן, שדרוג ציוד או סכום במזומן בסדר גודל של כ-70 מיליון שקל בסך הכל. הוט מסרה בתגובה: "הוט מברכת על הסכם הפשרה שהושג בהליך גישור בהמלצת בית המשפט, במסגרתו יוכלו הלקוחות ליהנות מסל של הטבות. ההסכם עדיין כפוף לאישור בית המשפט, ואנו נעדכן את הלקוחות מבעוד מועד על קבלת ההטבות.
עוד ב-
עוד מסרה: "מדובר בתביעה שהוגשה בשנת 2013 ואשר רלוונטית לאירועים שהתרחשו מאז 2008. מאז הוט שיפרה מהותית את השירות וממשיכה לעשות זאת, לרבות השקת ערוצי שירות דיגיטליים, שדרוג מערכות, גיוס והכשרת נציגים ועוד".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.עד היום.. (ל"ת)חחח 06/2023/12הגב לתגובה זו0 0סגור