משפט

אנשי העסקים הישראלים מסתבכים: פיראטיים סומליים ניסו להשתלט על ספינה

בעוד הפסקת אש הזמנית שעל סף סיום במלחמת חרבות ברזל בין ישראל לארגון הטרור חמאס מתקיימת, גורמים ביטחוניים ודיפלומטיים עוקבים מקרוב אחר תקריות אחרות באזור תעלת סואץ, כאשר הפיראטיים ניסו להשתלט על כלי שיט בבעלות ישראלית
מערכת ice | 
עסקים-אילוסטרציה (צילום freepik)
הפסקת אש זמנית בין ישראל לחמאס? כנראה שזה לא ממש מעניין את הפיראטים הסומליים שניסו היום (חמישי) לחטוף ספינה בבעלות ישראלית וניכר שגורמי הביטחון מבולבלים לאור המצב.
בעוד הפסקת אש הזמנית שעל סף סיום במלחמת חרבות ברזל בין ישראל לארגון הטרור חמאס מתקיימת, גורמים ביטחוניים ודיפלומטיים עוקבים מקרוב אחר תקריות אחרות באזור תעלת סואץ.

דווח בארצות הברית כי פיראטים סומליים, שכבר מזמן מכוונים לספנות בים האדום, במפרץ עדן ובאוקיינוס ​​ההודי, עשויים לנסות לחטוף כלי שיט היה שגרתי לפני עשור, אבל מאז 2017 התקריות נעצרו בעיקר בגלל סיור אגרסיבי של קואליציה בינלאומית.
אבל ביום ראשון, ניסיון החטיפה של סנטרל פארק, מכלית עם דגל ליבריה בבעלות מיליארדר ישראלי, על ידי חמישה סומלים חמושים ממשיך לבלבל את החוקרים שחושדים, אך עדיין אינם יכולים להוכיח, קשר למצב בעזה.
בשל המלחמה, חלה עלייה דרמטית בתקריות של כוחות פרוקסי איראניים - כולל התנועה החות'ית של תימן - המכוונות למטרות ישראליות או אמריקאיות ברחבי האזור ומנסות להשתלט על ספינות הקשורות לבעלות ישראלית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה