משפט

חברת הקורקינטים תשלם פיצויים ללקוחות בישראל: זה הסכום שתקבלו

שני סטודנטים למשפטים הגישו תביעה ייצוגית נגד חברת הקורקינטים השיתופיים לייים, זאת בטענה שתקלות באפליקציה גרמו לחיובי יתר אצל הנוסעים. כעת, בית המשפט פסק נגד ליים, וקבע כי היא תפצה את כל הלקוחות שלה שנסעו בקורקינטים עד ה-20 באפריל 2023, בסכום של 3 מיליון דקות רכיבה, שיהיה תקף עבורם למשך 3 שנים. וכמה יקבלו הסטודנטים ועורכי דינם?
מערכת ice |  1
קורקינטים מבית ליים למען תושבי העוטף (צילום יח"צ ליים)
בחודש פברואר 2021 הגישו שני סטודנטים למשפטים, ליעם עטיה ודניאל מורן, תביעה ייצוגית נגד חברת הקורקינטים השיתופיים ליים, זאת בטענה שתקלות באפליקציה גרמו לחיובי יתר אצל הנוסעים.
היום (רביעי) בית המשפט המחוזי בתל אביב קבע כי על ליים להעניק פיצויים ללקוחותיה שרכבו על הקורקינט של החברה עד ליום 20 באפריל 2023, בסכום של 3 מיליון דקות רכיבה, שיהיה תקף עבורם למשך 3 שנים. כך על פי פרסום ב-N12.
 
נוסף על כך, שני התובעים יקבלו כל אחד 105 אלף שקל פיצויים, בעוד עורכי הדין שייצגו אותם - מנחם אברמוביץ וגל רוזנצוויג ממשרד ארדינסט בן נתן טולידאנו ושות',  יקבלו 490 אלף שקל בתוספת מע"מ.
בבקשה שהגישו השניים נטען כי האפליקציה של החברה מקשה על נעילת המכשיר, ולכן גורמת לרוכבים לשלם סכום עודף בגין דקות ארוכות נוספות מעבר לנסיעה שביצעו. עוד נטען כי גם כשפנו לליים, החברה לא עזרה להם. נוסף על כך, התובעים הציגו תביעה דומה שהוגשה נגד חברת הקורקינטים השיתופיים בניו זילנד. בסופו של דבר, בית המשפט פסק לטובת התובעים, וחברת הקורקינטים תאלץ לשלם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מזה השכ"ט של העו"ד חייבים לעצור את החגיגה (ל"ת)
    מוטי 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור