משפט

קריאות לרצוח את ראש הממשלה בנימין נתניהו: "לירות לו בראש"

יחידת הסייבר בלהב 433 פתחה בחקירה בגין הסתה חמורה לרצח נגד ראש הממשלה בנימין  נתניהו בפלטפורמת טיק טוק, במסגרתה נעצר חשוד, תושב באר שבע בן 40: "אני קורא לכולם לצאת לרצוח את בנימין נתניהו! בגללו נרצחו פה 1700 אזרחים. דמו בראשו!"
מערכת ice |  3
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
יחידת הסייבר בלהב 433 פתחה בחקירה בגין הסתה חמורה לרצח נגד ראש הממשלה בנימין  נתניהו בפלטפורמת טיק טוק. הבוקר (ראשון) בלשי היחידה עצרו חשוד, תושב באר שבע בן 40 והוא מובא בשעה זו לחקירה במשרדי היחידה, בסיומה ובהתאם לממצאיה יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט השלום בראשון לציון.
על פי "ישראל היום", אותו חשוד העלה מספר פוסטים קשים מאוד נגד ראש הממשלה. באחד מהם למשל הוא הסית לרצח של בנימין נתניהו אחרי שכתב: "אני קורא לכולם לצאת לרצוח את בנימין נתניהו! בגללו נרצחו פה 1700 אזרחים. דמו בראשו!".
 
בהמשך, הודה החשוד כי הוא כבר נחקר מספר פעמים בנוגע להסתה נגד ראש הממשלה: "שם זין על המשטרה, גם ככה חקרו אותי כמה פעמים בערב אז הכחשתי ואני אכחיש שוב. הוא חייב לחטוף בראש", כתב בפוסט אחר. בפוסט מזעזע נוסף שהעלה החשוד הוא קרא להרוג את ראש הממשלה אחרי שכתב: "אני זועק לכל האזרחים שחיים כאן במדינה לקחת נשק ולירות לביבי נתניהו בראש".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אין הצדקה לרצח בשום מקרה
    אני נגד רצח מכל סוג 02/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל אני מאחל לנתניהו שיעשה לנו טובה וימות כבר מסיבות טבעיות. עם כל האסונות והנבזויות שהוא הביא על המדינה ועלינו, הלואי שימות כבר באופן טבעי. קוצב כבר יש לו, החיים שלו בלתי נסבלים הן בחיק משפחתו והן בקואליצית החורבן שהקים, אז למה להאחז בחיים????
    סגור
  • 2.
    איך משחררים פסיכופט שכזה? (ל"ת)
    אילן 02/2024/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    נכון ביבי האשם הראשי
    לא יפה 02/2024/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אבל קריאה לרצח זה אסון . עצם הקריאה
    סגור