-
חדשות 12 וחדשות 13 מותקפות: "גמגמו בתגובה להדחת גלנט, בושה"לאחר הפיטורים של שר הביטחון, דוד ורטהיים ביקר את התקשורת: "קשת גמגמו בחדשות בתגובה להדחת גלנט, עלו בעיכוב של דקות ארוכות, ועכשיו עוברים לשדר את הדרמה ״גוף ראשון״. אבי ניר וחיליק שריר עוד לא הבינו מה הולך פה, מעניין מתי יתעוררו. על רשת 13 (הישרדות) אני בכלל לא מדבר"


