בארץ

דובר צה"ל בהבהרה חריגה בעקבות הסרטון: "טעות אנוש"

לדברי תא"ל דניאל הגרי, במהלך המבצע הנרחב בבית החולים שיפא, "נלכדו מחבלים בכירים שאת זהותם טרם ניתן לפרסם לציבור". עם זאת, בתיעוד של השבויים ניתן לראות את אחד מבכירי חמאס ראאד סעד. מאוחר יותר פורסמה הבהרה: "מספר תמונות מחבלים שטרם נתפסו נמצאים לפי המידע שברשותנו במרחב בית החולים ומתבצרים בו"
מערכת ice | 
פשיטה על בית החולים רנתיסי (צילום דובר צה"ל)
דובר צה"ל הצהיר אמש (חמישי) כי במסגרת התמרון הקרקעי המתמשך ברצועת עזה, ובמהלך המבצע הנרחב בבית החולים שיפא, "נלכדו מחבלים בכירים שאת זהותם טרם ניתן לפרסם לציבור", אך בתיעוד של השבויים ניתן לראות את אחד מבכירי הזרוע הצבאית של חמאס, ראאד סעד.
היום פרסם דובר צה"ל הבהרה: "אמש הופצה תמונה בה חשף דובר צה״ל מחבלים אשר נתפסו בימים האחרונים ע"י כוחות צה״ל במרחב בית החולים שיפאא׳". על פי ההודעה, "בשל טעות אנוש, נמצאות מספר תמונות בגרפיקה של מחבלים שטרם נתפסו אך נמצאים לפי המידע שברשותנו במרחב בית החולים ומתבצרים בו".
 
"כוחות צה"ל ממשיכים במאמץ להביא למעצרם. לכשיסתיים המבצע יפורסמו זהויותיהם של כלל המחבלים. הטענה כי מדובר בלוחמה פסיכולוגית משוללת כל יסוד".
 
עד כה נעצרו כ-600 מחבלים וחוסלו בחילופי אש מעל ל-140 מחבלים. במהלך הסריקות בבית החולים אותרו אמצעי לחימה רבים ומסמכים מודיעיניים אשר תורמים להמשך הלחימה. בתוך כך, מחבלים נוספים ברצועת עזה ממשיכים להיכנע, ביניהם בכירי החמאס והג'יהאד האסלאמי. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה