בארץ

ב"נצח יהודה" יסתדרו גם בלי הכסף האמריקני? זה המהלך הבא שלהם

בצה"ל גובר החשש כי ארה"ב תטיל סנקציות על גדוד "נצח יהודה" בטענה לאלימות כנגד פלסטינים, מה שגרם לבוגרי הגדוד לפתוח קמפיין חדש למימון עמותת הגדוד אשר פועלת מזה 25 שנה
מערכת ice |  1
אנתוני בלינקן (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
בשל החש הכבד בישראל כי שר החוץ אנתוני בלינקן יטיל סנקציות על גדוד "נצח יהודה" של צה"ל בטענה שהוא אלים באופן חריג כלפי פלסטינים ללא סיבה, יוצאי הגדוד הקימו קמפיין במיוחד לתמיכה בעמותת הגדוד אשר פועלת מזה 25 שנה. בדף הקמפיין נכתב כי מטרתם היא "לשפר את מעמדנו בעולם ובישראל, נעמוד לצד שילוב חרדים בצה"ל, נציף את הצלחות הגדוד בתקשורת ובכל במה, יחד ננצח".
כל המערכת הפוליטית געשה והגיבה בחריפות להחלטה זו. ראש הממשלה נתניהו כתב: "אסור להטיל סנקציות על צבא ההגנה לישראל! אני פועל בשבועות האחרונים נגד הטלת סנקציות על אזרחים ישראלים, כולל בשיחות שלי עם בכירי הממשל האמריקני. בשעה שחיילינו נלחמים במפלצות הטרור, הכוונה להטיל סנקציה על יחידה בצה״ל זה שיא האבסורד ושפל ערכי. הממשלה בראשותי תפעל בכל האמצעים נגד מהלכים אלה".
 
גם סמוטריץ' תקף את הממשל האמריקאי בחריפות: "החלטה להטיל סנקציות אמריקאיות על צה״ל בזמן שישראל נלחמת על קיומה היא טירוף מוחלט. הזהרנו שהסנקציות של ממשל ביידן נגד המתיישבים ימשיכו לצה"ל ולכל מדינת ישראל."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נצח יהודה
    מאיר 04/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ארה"ב תבדקו את עצמכם קודם מה עשיתם במלחמות לא לכם
    סגור