בארץ

רותם סלע במתקפה על הרב: "יכול להיות מצחיק אם זה לא היה עצוב"

הרב הראשי לישראל טען כי מי שמנה את המתקפה האיראנית על ישראל הם בני הישיבה, ולא הצבא. מי שהתייחסה לדבריו היא לא אחרת מאשר רותם סלע, שכתבה: "ה היה יכול להיות מצחיק אם זה רק לא היה כל כך עצוב". כמו כן, רבנים נוספים גינו את הרב וביקשו ממנו להתנצל
מערכת ice |  1
רותם סלע (צילום אינסטגרם/ רותם סלע)
הרב הראשי לישראל יצחק יוסף, שעורר לאחרונה סערה אחרי שאמר כי בני הישיבות בישראל לא מתכוונים להתגייס ואם יכריחו אותם לעשות זאת הם יעזבו את הארץ ויעברו ללמוד בחו"ל המשיך בסערה כאשר אתמול (שבת), טען כי בני הישיבות הם אלה שמנעו את המתקפה האיראנית ולא הצבא. מי שהחליטה להגיב לאמירה היא לא אחרת מאשר המנחה רותם סלע, שכתבה בחשבון האינסטגרם שלה: "זה היה יכול להיות מצחיק אם זה רק לא היה כל כך עצוב".
הרב הראשי לישראל דיבר במהלך השיעור וטען כי בני הישיבות כאמור מנעו את המתקפה האיראנית ומצילים אותנו בחזית הצפונית והדרומית. יצחק יוסף אמר: "13 אלף טילים זרקו על המדינה, ברוך השם איזה ניסים ונפלאות, רבותיי, בזכות מה זה? בזכות הרמטכ"ל? בזכות בני התורה, בזכות בני הישיבות. זו ההשקפה הנכונה".
 
בהמשך, טען כי קיבל מרבנים רבים בישראל הודעות שיתנצל ויחזור בו על דבריו, אך הוא סירב בתוקף לעשות זאת. מי שלא נותר חייב ותקף אותו הוא הרב דוד סתיו, שמסר: "אין סתירה בין הכרה בחשיבות התורה ולומדיה לבין החיוב לקיים את מצות התורה ולצאת למלחמת מצוה לעזרת ישראל מיד צרה. דברי הזלזול של הראשון לציון ברמטכ״ל ובחיילים בעיצומה של מלחמה הם כפיות טובה וחילול השם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי היא בכלל (ל"ת)
    רם 04/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור