בארץ

קרן מרציאנו ומשה נוסבאום חוגגים באילת

פרסי אגודת העיתונאים חולקו אמש (שני) בטקס המרכזי של כנס אילת לעיתונות ה-15. בין הזוכים היו משה נוסבאום וטובה צימוקי (מפעל חיים), קרן מרציאנו (איכות ומצוינות בשידורי חדשות ואקטואליה) ולירן לוי (פרס התחקירים)
מערכת ice |  1
קרן מרציאנו (צילום פלאש 90/ הדס פרוש)
הטקס המרכזי של כנס אילת לעיתונות ה-15 נערך אמש (שני) ובו חולקו פרסי אגודת העיתונאים לכתבים מובילים בתחומם. את הפרסים העניקו מנכ"ל אגודת העיתונאים ויו"ר כנס אילת לעיתונות, יוסי בר מוחא, יחד עם יו"ר האגודה רותם אברוצקי וחבר הנהלת האגודה אמנון נדב. הטקס התקיים במלון הרודס בהנחייתו של דני קושמרו.
בפרס היוקרתי ביותר, פרס מפעל חיים חולק לשני כתבים. הראשון היה לכתב המשטרה של חדשות 12 משה נוסבאום והשנייה לכתבת המשפט של ידיעות אחרונות ו-ynet טובה צימוקי.
 
קרן מרציאנו, המגישה והפרשנית הכלכלית של חדשות 12, קיבלת את פרס האיכות והמצוינות בשידורי חדשות ואקטואליה. בפרס התחקירים על שם יחזקאל אדירם ז"ל זכה כתב המשטרה והפלילים של ידיעות אחרונות ו-ynet לירן לוי, על חשיפת פרשת הסרסור בסוהרות בכלא גלבוע.  
במסגרת הכנס יתקיימו פאנלים בנושאים שונים דוגמת פאנל "יוקר המחייה: פופוליזם או מציאות כלכלית, האם מחאת יוקר המחייה קיימת רק בתקשורת וברשתות החברתיות?", בהנחיית מרציאנו. פאנל נוסף שיתקיים יהיה "מי יחקור את החוקרים? מי ישמור על הסוהרים", בו ייקח חלק זוכה הפרס לירן לוי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גם הבחירה במרציאנו, וגם לקבל את הפרס מהאנשים האלה...
    בושה אמיתית! 11/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ממש פרס יוקרתי.... לקבל פרס מיוסי בר מוחא, רותם אברוצקי ואמנון נדב... בחיים לא הייתי מסכים לקבל פרס מהאנשים האלה. מדובר לדעתי בשלושה עסקנים, שאת אחד מהם, רותם אברוצקי אני מכיר היטב, אותו ואת "הישגיו" העיתונאיים. ולגבי מרציאנו - נו, באמת... לדעתי ולא רק לדעתי, מגישה נוראית, מבטים איומים, קול צווחני, איום ונורא, לדעתי. ובמישור בעיתונאי - כיוון שאני מכיר את שיטות העבודה שלה ואת היחס שלה לאנשים שעוזרים לה לאורך כל הדרך, היא האחרונה שמגיע לה פרס כלשהו. ובמחשבה שנייה, אולי בעצם היא בדיוק העיתונאי הראוי לקבל פרס מאמנון נדב, יוסי בר מוחא ורותם אברוצקי.
    סגור