בארץ

טופורובסקי בעקיצה לליכוד: "מה מתברר? ביבי סגר עם טיבי"

הליכוד העניק את המינוי של סגן יו"ר הכנסת דווקא לאחמד טיבי והעדיפו על פני 'ישראל ביתנו' עם 6 מנדטים שלא קיבלה תפקיד סגן יו"ר, וגם את 'יש עתיד' עם 24 מנדטים, שגם לא קיבלה מקום בנשיאות הכנסת, למרות שניתן היה לשריין מלבד מיקי לוי נציג נוסף 
דוד זולדן |  1
בועז טופורובסקי (צילום פלאש 90)
עינו של יו"ר סיעת יש עתיד, בועז טופורובסקי  צדה את הצעת הליכוד לוועדה המסדרת המציעה את אחד משני תפקידי סגן יו"ר הכנסת המיועדים לאופוזיציה לאחמד טיבי. "מעניין מה עוד הבטיח ביבי לטיבי?" עקץ טופורובסקי.
יו"ר סיעת יש עתיד לא יכול היה להישאר אדיש כאשר במסגרת חלוקת התפקידים המסתמנת בוועדה המסדרת, לא אחר מאחמד טיבי קיבל תפקיד של סגן יו"ר הכנסת מידי הליכוד.
 
"למרות שהוא מכנה אותו כתומך טרור ומפגע בישראל, החליט הבוקר יואב קיש אותו שליח של ביבי לשיחות עם עבאס לפנק את אחמד טיבי ולצ׳פר אותו בתפקיד סגן יו״ר כנסת ישראל. מעניין מה עוד הבטיח ביבי לטיבי…" התעניין טופורובסקי.
המסמך שהעביר הליכוד לוועדה המסדרת כוללת את חלוקת הוועדות הזמניות של הכנסת עד להרכבת הקואליציה, לפיה סיעת חד"ש תע"ל עם 5 מנדטים תקבל את תפקיד סגן יו"ר הכנסת. מדובר באחד משני התפקידים המיועדים לאופוזיציה בנוסף ליו"ר מיקי לוי. כדי לעמוד על משמעות המינוי כדאי לציין כי ישראל ביתנו עם 6 מנדטים לא קיבלה תפקיד סגן יו"ר ויש עתיד עם 24 מנדטים גם לא קיבלה מקום בנשיאות הכנסת למרות שניתן היה לשריין מלבד מיקי לוי נציג נוסף.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מדהלה יעקב 11 רחובות
    יצחק 11/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין עתיד בקרשים כי נתנו ליאיר היהיר והמפונק לנהל פוליטיקה של שכונה ומהאיש הנבוב הזה כבר לא יצא חלב ולאחר הכישלון הצורב חייבים במפלגה באדם חדש שייבחר בבחירות פנימיות-די נגמר
    סגור