בארץ

השר יריב לוין מגיב לאהרן ברק: "המיט על ישראל אסון גדול"

שר המשפטים יריב לוין מגיב למתקפה של של נשיא ביהמ"ש העליון לשעבר אהרן ברק בשלושת הערוצים: "ברק בחר בדרך שבינה ובין דמוקרטיה יש סתירה יסודית"
מערכת ice |  5
יריב לוין (צילום דוברות הכנסת)
אחרי שנשיא בית המשפט העליון בדימוס אהרן ברק התראיין הערב (מוצ"ש) לשלושת הערוצים 11, 12, 13 ותקף את המהפכה השיפוטית של השר יריב לוין – הגיעה מהר מאוד התגובה של שר המשפטים שאומר: "ברק המיט אסון על ישראל".
בראיון לטלי מורנו בכאן 11 אמר שר המשפטים יריב לוין: "יש לי הרבה מאוד כבוד לנשיא העליון בדימוס. אין לי ספק שעשה את מה שבעיניו היה טוב ונכון, אבל אני חושב שבסופו של דבר הוא המיט על ישראל אסון גדול, משום שהוא בחר בדרך שבינה ובין דמוקרטיה יש סתירה יסודית. הוא הגיע למסקנה שהסבירות כפי שהוא קרא לזה, האדם הנאור, כל אלה מצויים אצלו ואצל קומץ שופטים מורמים מעם ולשיטתו מי שצריך בסוף לפסוק ולהכריע אלה אותם שופטים שהם עדיפים על נבחרי הציבור".
 
ומוסיף לוין: בניגוד לדברי ברק שאנו בסכנה שהאזרח ייפגע - הפגיעה באזרח התעצמה מאוד כתוצאה מהעניין הזה. כולנו יודעים איך נראים בתי המשפט, איזו סחבת. כולנו חווים את הביורוקרטיה הבלתי נסבלת שבה אף גורם ממשלתי לא מוכן לקחת אחריות ולבצע פעולה כי מיד הוא מקבל צו מניעה וצו כזה ואחר... לשלטון היום אין שום כוח. כל הכוח נתון בידי השופט, והוא מחליט מה מידתי ומה סביר. זו לא דמוקרטיה".
השופט בדימוס אהרן ברק אמר בריאיון לחדשות השבת כי "השר לוין אסף את כל ההצעות הרעות שנעשו במשך השנים וחיבר אותן ביחד לאיזושהי שרשרת שהיא חונקת את הדמוקרטיה הישראלית. אין רעה גדולה מזאת כמהפכה חוקתית, הדבר המקביל ביותר זו מהפכה של טנקים".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    שר המשפטים מול טלי מורנו
    רבינוביץ 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה תקיפה איזה צרורות .המראיינת שוב ושוש עם הלוח לאוזנה ניסו בכח לדפוק את השר .ולא הצליחו הוא ממש אישיות אדם נבון וצודק .והיא והמפיק שלה קעקרים קטניםםםםם
    סגור
  • 3.
    אסון
    אזרח מן השורה 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האסון שאתה ומנהיגך הולכים להמיט על ישראל גדול עשרת מונים ממה שאתה קורה לו בעזות מצח, וללא בושה, "אסון שאהרון ברק המיט על ישראל". על זה נאמר:"של נעליך מעל רגליך". בחיים לא תגיעו אתה ועמיתיך בליכוד, כולל מנהיגך, לקרסוליו של אחד מגדולי המשפטנים שקמו למדינת ישראל.
    סגור
  • 2.
    מראיינת בושה!
    ... 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כמה חוסר הקשבה, זלזול, יהירות- חזרה לנקודת ההתחלה בסוף, כי אין לה תשובות. ענה מאוד יפה לוין- יאללה, עושים שינוי.
    סגור
  • 1.
    אהרן ברק שלקח לעצמו את המושכות, הוא האנטי דמוקרט הגדול
    נתנאל 01/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    נדהם כל פעם מחדש מכמות הרעל שהתקשורת מנסה להכניס לתושבי מדינת ישראל. אהרן ברק לקח לעצמו את המושכות, לימים אישר גירוש אלפי יהודים מבתיהם, הוא מגבר על דמוקרטיה ועל זכויות אדם???? עדיף שישתוק.
    סגור
  • כמה צודק
    רבינוביץ 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תקשורת רעל ממש רעל שיילכו לכל הרוחות בושה
    סגור