בארץ

לכבוד הסופרבול: מחווה מרגשת לחיילים הבודדים

"החיילים הבודדים באים לארץ ועושים כל כך הרבה בשבילנו", אומר יוני ון-לואן, הבעלים של מסעדת קרייב
מערכת ice | 
חיילים (צילום פלאש 90/ מיכאל גלעדי)
ערב (ראשון, 12.2) תתקיים במסעדת קרייב שבשוק מחנה יהודה מסיבת הסופרבול השנתית לחיילים בודדים בשיתוף המרכז לזכרו של מייקל לוין. זו השנה הרביעית שמסעדת קרייב מארחת את המסיבה. אירוע הסופרבול, גמר אליפות הפוטבול האמריקאית, הוא אירוע משמעותי מאד בתרבות האמריקאית, ואחד מהאירועים הטלוויזיוניים הנצפים ביותר ברחבי ארצות הברית.
"החיילים הבודדים באים לארץ ועושים כל כך הרבה בשבילנו", אומר יוני ון-לואן, הבעלים של מסעדת קרייב. "בארצות הברית כל המדינה מתקבצת לצפייה בסופרבול, ואנחנו יודעים שזה זמן שיכול לחזק את תחושת המרחק מהבית והגעגוע אצל החיילים הבודדים. מסיבת הסופרבול בקרייב היא הזדמנות בשבילנו להחזיר מעט לחיילים שעושים בשבילנו כל כך הרבה, ולתת להם תחושה של בית גם כשהם רחוקים מהמשפחה והחברים".
 
האירוע מתקיים בשיתוף המרכז לחיילים בודדים לזכרו של מייקל לוין, ומתאפשר בזכות תרומות של תורמים נדיבים שמצטרפים למטרה. "השנה שתי חברות תמכו במסיבה –חברה שבחרה להישאר אנונימית וחברת DLA Piper", מספר ון-לואן. "גם חברות הבירה שאנחנו עובדים איתן – מבשלת שפירא יחד עם טמפו המפיצים, מבשלת אלכסנדר יחד עם יקבי כרמל, ומבשלת נגב דרך חברת הכרם – משתתפות ותורמות בירה לטובת החיילים". במהלך הקרנת המשחק יוגשו לחיילים מנות הדגל של קרייב – סנדוויצ'ים ובורגרים, צ'יפס עם תוספות, כנפיים ברטבים שונים ועוד. "דווקא עכשיו, בתקופה לא פשוטה מבחינת בטחונית וגם מבחינת האחדות בעם, אנחנו חושבים שחשוב להפיץ אהבה ולהפיץ אור. אנחנו מודים מאד לכל מי שתומכים באירוע, ומחכים להינות הערב יחד עם החיילים הנפלאים שלנו", הוסיף ון-לואן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה