בארץ

נשיא התאחדות התעשיינים תומך בהרצוג: "יש לקדם הידברות ופשרה"

נשיא התאחדות התעשיינים נפגש עם הנשיא הרצוג והביע את תמיכתו במתווה שיזם לפתרון המשבר: "ניתן וצריך להתדיין על פרטי הרפורמה, אך יש לעשות זאת בשיח משותף ומכבד"

מערכת ice | 
רון תומר (צילום יחצ)
נשיא התאחדות התעשיינים ויו״ר נשיאות המעסיקים והעסקים, ד״ר רון תומר, נפגש היום עם נשיא המדינה, יצחק הרצוג, והביע לראשונה את תמיכתו במתווה שהציג הנשיא לפתרון המשבר. כמו כן השתתפו במפגש יו״ר איגוד ההייטק בהתאחדות, מריאן כהן ויו״ר מועצת התאחדות התעשיינים, רן טוטנאור.
ד״ר רון תומר: ״כמי שעומד בראש הקהילה העסקית המורכבת מכל חלקי הציבור על דעותיהם השונות, אני מאמין כי יש לקדם ולתמוך במתווה ההידברות והפשרה שמציע נשיא המדינה, ומודה לו על היוזמה. ניתן וצריך להתדיין על פרטי הרפורמה, אך יש לעשות זאת בשיח משותף ומכבד, מתוך אמונה והבנה כי אנו עם אחד, עם גורל ומטרה משותפים".
 
ד"ר תומר המשיך: הקרע שמתהווה בעם עלול לפגוע בכולנו ובפרט בחוסן הלאומי, אשר בלעדיו כלכלת ישראל בסכנה, ולכן החובה הלאומית של כולנו היא לפעול למען הידברות. פתרון המשבר טמון ביכולת הצדדים לשבת יחדיו במטרה להגיע להסכמות רחבות. אנו חייבים זאת לעצמנו, לעובדינו ובעיקר למדינה ולדורות הבאים. לכן נתמוך בכל מהלך מאחד שיוביל לרפורמה מתואמת. רק אם נהיה מאוחדים, נוכל להמשיך ולקיים את ההמשותף לכולנו, מדינת ישראל חזקה וצומחת״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה