בארץ

סגנית שר האוצר מצטמררת: "אסון! אסון! אסון!"

ח"כ מיכל וולדיגר, מזועזעת ממקרה ההתאבדות של תלמיד ביה"ס ויש לה מסר נוקב: "אלרועי, אני מבקשת את סליחתך. איני מכירה אותך, אבל מרגישה צער עצום על שלא הכרתי, ולא חיבקתי. חיבוק מנחם אחד. בבקשה, הביטו על סביבתכם, שימו לב אל הנשמה"
דוד זולדן | 
מיכל וולדיגר, יו"ר השדולה לבריאות הנפש (צילום אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)
בשבת האחרונה, לאחר מסכת של התעללויות אכזריות מצד מי שנחשבו כחבריו שכללה גם מכות, קללות והטלת שתן, החליט אלרועי בן שבת, רק בן 13, מבית ספר אמי"ת כפר בתיה, לשים קץ לחייו. המתעללים, שאינם מבית ספרו, אף צחקו על סופו הטראגי והמזעזע.
סגנית שר האוצר ח"כ מיכל וולדיגר מהציונות הדתית משתפת היום בפוסט את מה שהיא חוותה בעקבות האירוע המצמרר: "לא הצלחתי להירדם הלילה. המחשבה על ילד בן 13, כן, רק בן 13. בקושי בר מצווה, וכבר לא עמד בסבל ובכאב ושם קץ לחייו".
 
"שם קץ לחייו, אתם מבינים את המשפט הזה? גופו וליבו לא יכלו עוד להכיל את החרם, ההצקות וההקנטות שספג מחבריו. חבריו אני אומרת ומצטמררת. ברור לי שהם לא התכוונו ולא פיללו בשעת מעשיהם שדבר איום זה יכול להיות תוצאת מעשיהם, ואף אם שיחקו בזה במחשבתם, אני רוצה להאמין שמוחם הצעיר לא באמת הבין את המשמעות. אסון! אסון!" כותבת וולדיגר.
וולדיגר מציינת עוד כי: "אלרועי בן שבת, הלך לצערי לעולמו. החובה היא עלינו, חובה ולא זכות. אין לנו פריבילגיה להמשיך הלאה כאילו כלום, עולם כמנהגו נוהג אבל אנחנו אנה נבוא? איך נאמר שעשינו כל שלאל ידינו כדי שמקרה דומה לא יתרחש שוב? כדי שטרגדיה כזו תישאר היסטוריה רחוקה ולא מוכרת? כדי שאלרועי יהיה הקורבן האחרון".
וולדיגר חותמת: "אלרועי, בשמי ובשם כל העם, בשם המחנכים, החברים והסביבה, אני מבקשת את סליחתך. תהא נשמתך הזכה והטובה, צרורה בצרור החיים, לעד ולעולמי עולמים. איני מכירה אותך, אבל מרגישה צער עצום על שלא הכרתי, ולא חיבקתי. חיבוק מנחם אחד. בבקשה, הביטו על סביבתכם, שימו לב אל הנשמה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה