בארץ

האנטישמיות הגיעה לנועה קירל: "ייצגה את פלסטין בתחרות האירוויזיון"

במידה וחיפשתם בויקיפדיה את הערך "noa kirel", יכולתם להתבלבל שמדובר בקירל שונה מזו שייצגה אותנו בגאווה רבה בתחרות השירים השנה, אך תנועות ה-BDS הגיעו גם לשם כדי להכפיש את שמה ואת מדינת ישראל
מערכת ice | 
נועה קירל (צילום יוטיוב/ כאן 11 - תאגיד השידור הישראלי)
גמר האירוויזיון בליברפול הגיע לסיומו והנציגה שלנו, נועה קירל, הגיעה למקום השלישי לאחר שביצעה הופעה מטורפת. כעת, שונאי ישראל התפנו כדי להכפיש את ישראל ואת נועה. עמוד הוויקיפדיה של קירל באנגלית נערך וההיסטוריה של קירל שוכתבה בכמה קליקים.
הארגונים האנטי-ישראליים שכתבו הכתוב והוסיפו מגוון תוספות שקריות, איפה היא נולדה, את מי היא ייצגה וגם מה המוצא של ההורים של נועה. בשינוי שהוכנסו נכתב כי קירל נולדה ברעננה שהיא "עיר בפלסטין", נועה ייצגה את "פלסטין" בתחרות פרסי המוזיקה של MTV אירופה ולקינוח נכתב שנועה "ייצגה את פלסטין בתחרות האירוויזיון שהתקיימה בשנת 2023 בליברפול שבאנגליה".
 
כמו כן, בערך המזויף של נועה נכתב כי היא "מוסלמית". עורכי הערך של נועה ניסו לבזות את היסטוריית השואה שיש לה במשפחה וכתבו שקרובי משפחתה "נרצחו במחנה אכילה לשמנים בזמן תחרות אכילת פאי".
כזכור, אתמול (ראשון) קירל התייחסה להיסטוריה הכואבת של משפחתה בשואה, קירל אמרה ל-ynet: "לקבל 12 נקודות מפולין אחרי שכמעט כל משפחת קירל נרצחה בשואה - זה ניצחון". עוד סיפרה: "זה מטורף! להיות מקום שלישי זה מעבר לכל דימיון, אני הכי מאושרת בעולם ומרגישה שהמדינה שלי גאה בי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה