בארץ

איימן עודה חושף: זה התפקיד החדש שלו לאחר הפרישה מהכנסת

ח"כ עודה התראיין בכנס בגבעת חביבה שמטרתו "חברה משותפת". בכנס הוא חשף כי התכנון שלו זה להקים קבוצה שתצמצם את הפערים בין הערבים והיהודים
מערכת ice | 
איימן עודה (צילום יונתן סינדל, פלאש 90)
ח"כ איימן עודה השתתף בגבעת חביבה בכנס ל"חברת משותפת", שם ח"כ עודה החליט לחשוף את התוכניות העתידיות שלו לחיים שלאחר הפוליטיקה. כזכור, עודה הודיע על פרישתו מהפוליטיקה לאחר סיום הקדנציה הנוכחית. עודה הסביר ואמר כי הוא מתכוון להקים קבוצה שתשתף פעולה במטרה להרחיב את השותפות בין יהודים לערבים.
עודה אמר: "אני מתכוון לגייס קבוצה רחבה בציבור שתפעל להרחבת השותפות יהודית-ערבית." הוא הוסיף ואמר: "חד"ש תמשיך להיות הבית הפוליטי שלי, אני מתכוון לפעול סביב השעון להרחבת השותפות היהודית ערבית, זה החלום שלי. אני אצא מהפרלמנט וארד לשטח על מנת לגייס את הקבוצה הזו".
 
עודה השתתף לאחרונה בשיירת מחאה שיצאה מהגליל לירושלים ומחתה על גל הרציחות במגזר הערבי. עודה אמר: "יצאנו היום בשיירת רכבים כדי למחות על דמנו שנשפך בהפקרות המשטרה והמדינה. לא נשתוק ולא נוותר, נמשיך למחות ואם צריך גם נשתק את המדינה עד שנהיה בטוחים ברחובות. זהו לא מאבק ערבי, זהו מאבק של כל מי שרוצה לחיות במדינה דמוקרטית, קורא לכל הציבור להצטרף לקריאה שלנו: דם ערבים אינו הפקר!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה