בארץ

דרמה: סוכל פיגוע של גורמים איראנים נגד ישראלים במדינה הזו

בפעם השנייה בשנים האחרונות: סוכל ניסיון פיגוע של גורמים איראניים כנגד אזרחים ישראלים בקפריסין
מערכת ice | 
ישראל, איראן (צילום freepik)
דיווחים דרמטיים במיוחד הגיעו הבוקר (ראשון) בכיוונה של מדינתו השכנה קפריסין, זאת לאחר שדווח כי סוכל ניסיון פיגוע של גורמים איראנים נגד ישראלים על אדמת המדינה. על פי הדיווחים באי השכן, המידע על הפיגוע התקבל באמצעות פעולות מתואמות של סוכנויות מודיעין ישראליות ואמריקניות.
באחד הדיווחים נטען בין היתר כי שירותי המודיעין הממלכתיים של קפריסין עקבו מקרוב אחר הפעולות בחודשים האחרונים, והתקיפה סוכלה. בנוגע למי שתכננו את הפיגוע, מדובר למעשה, כרגע לפחות על פי הדיווחים, בבנאדם אחד, אשר הסתלק נמלט מהמדינה. אותו אדם אמנם כאמור נמלט, אך הציוד בו התכוון להשתמש אותר ונתפס. עוד נודע כי בהתאם להתפתחויות יוציאו בקפריסין צו מעצר בינלאומי נגד אותו גורם, שעל פי הדיווחים משתייך לאיראן.
 
כעת אמנם היה מדובר על אדם אחר שאותר, אך למעשה, על פי הדיווחים בקפריסין, מדובר ברשת שלמה של טרוריסטים שככל הנראה עושה שימוש ב בשטחים הכבושים מאיפה שמגיעים הטירונים שלהם לשטחים והנקודות שלא נשלטות בידי הרפובליקה של קפריסין, וככל הנראה הגיעו מהצד הטורקי של האי. על פי הדיווחים, מדובר למעשה בפיגוע שני שסוכל בשנים האחרונות בקפריסין שקשור לאיראן, אחרי שלפני כשנתיים נעצר אזרח אזרי בעל דרכון רוסי, שקשור גם הוא למשמרות המהפכה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה