בארץ

ההורים השכולים התנגדו, אורית סטרוק ויתרה על השתתפות בטקס

שרת ההתיישבות אורית סטרוק היתה אמורה לנאום מחר בטקס חנוכת אנדרטה לזכר נספי האסון בנחל צפית. לאחר שחלק מההורים השכולים איימו להחרים את הטקס, הודיעה השרה כי היא מוותרת: "בכל הנוגע לכאב ולשכול אין צודק ולא צודק"
מערכת ice | 
אורית סטרוק (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
שרת ההתיישבות אורית סטרוק הודיעה הערב (רביעי) כי היא מוותרת על השתתפותה בטקס חנוכת האנדרטה לזכר נספי האסון של חניכי מכינת "בני ציון" בנחל צפית. זאת, לאחר שחלק מההורים השכולים התנגדו לכך שתנאם באירוע ואיימו להחרים אותו.
"ישראל היום" פרסם את התנגדות ההורים שארגנו את הטקס שיתקיים מחר, לאחר שהאנדרטה שתיחנך מומנה בחלקה על ידי משרד ההתיישבות.

מלשכת השרה סטרוק נמסר בתגובה: "לשרה הועברו עמדות חלק מההורים השכולים, לפיהן הן יחרימו ויעדרו מהטקס לזכר ילדיהם אם השרה תישא דברים במהלכו. על מנת להתחשב בכאב המשפחות ולא להפוך את אירוע הזיכרון לעוד עימות פוליטי, החליטה השרה להעדר מהטקס. בכל הנוגע לכאב ולשכול אין צודק ולא צודק, יש התחשבות ורגישות. השרה גאה בכך שמשרדה נשא במלוא עלות האנדרטה וחלק נכבד מהאירוע".
עוד נמסר מלשכת השרה סטרוק: "ההצעה שהשרה תגיע לטקס ולא תישא דברים בשם ממשלת ישראל, כאשר בו זמנית חברי כנסת מהאופוזיציה כן ינאמו בו - היא הצעה לא-ראויה, שאינה נוגעת  כלל לכאב המשפחות, ולכן החליטה השרה שלא לקבלה. מעומק הלב השרה סטרוק מאחלת לכל משפחות אסון צפית שלא ידעו עוד צער".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה