בארץ

הרפורמה המשפטית מתה? "מבחינת נתניהו יריב לוין חירב את הממשלה"

דבריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו אמש במהלך פגישתו עם אלון מאסק כי הצעתו המקורית של שר המשפטים יריב לוין לחקיקה המשפטית הייתה רעה לא נאמרה סתם. בהמשך בליכוד הוציאו הבהרה כי נתניהו התכוון רק לפסקת ההתגברות ברוב רגיל
מערכת ice |  6
יריב לוין ובנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)

במהלך פגישתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו עם האיש העשיר בעולם אלון מאסק, אמר ראש הממשלה הישראלי כי הצעתו של יריב לוין שר המשפטים בקשר לחקיקה המשפטית הייתה רעה. בהמשך הלילה הוציא הליכוד הבהרה כי נתניהו התכוון רק לפסקת ההתגברות ברוב רגיל ולא לכלל הרפורמה. עושה רושם שדברים אלה שאמר נתניהו לא נפלו על אוזניים ערלות.
 

ב-YNET דווח כי שר בכיר בליכוד טען "כי כבר תקופה ארוכה שנתניהו מדבר נגד יריב לוין בשיחות סגורות, וזו פעם ראשונה שהוא אומר את הדברים בצורה ישירה. מבחינת נתניהו יריב לוין חירב את הלגיטימציה של הממשלה והוא אחראי לאיבוד של 10 מנדטים לליכוד ולעלייה אפשרית של השמאל במידה והיו היום בחירות".

 


 

מי שדיברה בשמה הייתה ח"כ טלי גוטליב שצייצה בטוויטר: "אדוני ראש הממשלה. כבר חצי שנה שאני אומר כי הרפורמה מתה ומבקשת שתאמר זאת לציבור באופן רשמי. אני מקבלת אש איך אני מעזה לומר זאת. אז הנה סוף סוף אני מגלה שאתה אומר כי הצעת שר המשפטים רעה. האמת צריכה להיאמר, אתה לא מסוגל לשנות את מערכת המשפט אבל לגמרי מסוגל להאשים את לוין".

תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    נתניהו שקרן בן שקרן
    שיתנדנד על עץ כהמן 09/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא להאמין למילה אחת של הזגזגן שקרן עבריין וגנב..
    סגור
  • אתה מסכן בזוי ללא סימוכין לדברי הבלע שלך
    תגובה ל3# 09/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאביסים אותך בשקרים ואתה זולל אותם בשקיקה. מסכן שכמותך.
    סגור
  • 2.
    מקומו של יריב לוין במשרפות (ל"ת)
    של ההיסטוריה 09/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • תצרף אליו את מי שתמכו בתפיסתו (ראה בתוכן התגובה)
    תגובה ל 2# 09/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טומי לפיד יאיר לפיד בני גאנץ גדעון סער אלקין ועוד חברי כנסת שהיום באופוזיציה השופט לנדאו ושופטים נוספים פרופ' פרידמן ואקדמיים נוספים בית הנבחרים האמריקאי שהזדעזע ופסל את גישת אהרון ברק א שי חוק ברחבי העולם < בקיצור, תהייה לך עבודה רבה לשרוף את כול אלה ונוספים.
    סגור
  • 1.
    62 שנים
    המלך עופר המשיח 09/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אנשים כמו רוטמן שצועקים "רצון העם" ומאיימים על השופטים עם חיוך ממזרי כאשר לפני מספר חודשים הגיב בוועדת חוקה ש 56% (67 חכ"ים) זה יותר מידי ענה "אז אני מציע 20 (ח"כים)" בשביל להתגבר על בג"צ ולהעביר כל גחמה שתעבור בראשם הקודח של אמסלם ודיסטל ושאר הגאונים של הקואליציה. בלי רפואה, גיל התמותה הממוצע ירד ל 62 שנים (כולל המיוחסים שייחיו יותר כי ייסעו לחו"ל בשביל טיפולים)
    סגור
  • חוק היסודה הבסיסי עליו מסתמך בג"צ עבר עם 32 תומכים בלבד (ל"ת)
    תגובה ל 1# 09/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור