בארץ

טלי גוטליב זועמת: "שקלתי ללכת בת"א עם טלאי צהוב"

חברת הכנסת טלי גוטליב התייחסה לאירועים האלימים שהתרחשו במהלך יום כיפור בין מפגינים למתפללים, שהתפללו בהפרדה, זאת למרות צו בית המשפט העליון שאסר על כך: "מה שהיה אתמול זה זוועה, סרט אימים של ממש נגד הדת היהודית"
מערכת ice | 
טלי גוטליב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)

הרוחות במערכת הפוליטית עדיין סוערות לאחר אירועי האלימות שהתרחשו במהלך יום כיפור בכיכר דיזנגוף בין מפגינים למתפללים שקיימו תפילות בהפרדה. זאת למרות צו בית המשפט העליון שאסר על כך. חברי כנסת רבים משני הצדדים הגיבו לאירועים ששוב הראו עד כמה המצב בעם ישראל מחמיר מיום ליום.

הבוקר התייחס לאירועים חברת הכנסת טלי גוטליב במהלך דיון שקיימה ועדת החוץ והביטחון בנושא צבא העם: "מה שהיה אתמוך זה זוועה, סרט אימים של ממש כנגד הדת היהודית. היא לא צריכה להפחיד אותנו. זה היה ממש אוטואנטישמיות, עיר של שנאה ופילוג, יש בה אפס פלורילזם והכלה, עד כדי ששקלתי ללכת בה עם טלאי צהוב,  ולפיד היה צריך לגנות את זה, במקום להצדיק את המעשים של המפגינים".

בנוסף התייחסה גוטליב לאפשרות של העברת חוק הגיוס במושב הכנסת הקרוב ואמרה: "אני לא אתמוך בחוק הזה, ולדעתי גם הממשלה תדחה אותו ולא תעלה את החוק להצבעה במושב הכנסת הקרוב. זה לא הזמן הנכון והמתאים להעלות את החוק הזה".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה