בארץ

"תנו לנו נשקים": הקריאה החריגה של הרשויות המקומיות

במסגרת הבקשות לערב כוחות אזרחיים במאמץ הלאומי, מעל 100 ראשי ערים פנו בדרישה לרה"מ ולשר הביטחון. המנהיגים דורשים להקים מחדש של כיתות הכוננות וחימוש שלהן. חיים ביבס: "לצבא את מרחב התמרון המקסימלי בחזית"
מערכת ice |  1
מלחמת חרבות ברזל (צילום פלאש 90/ יוסי זמיר)
בצל אירועי מלחמת חרבות ברזל, שגבו את חייהם של יותר מ-1,200 חיילים ואזרחים ישראלים, בהם רבים מאזרחי עוטף עזה ובהם כיתות הכוננות החמושות גילו תושייה והצילו את חייהם של רבים מהאזרחים שהיו נצורים בביתם עד להגעת צה"ל לשטח - הולכים וגוברים קולות המבקשים לערב את האזרחים במאמץ הלאומי.
מעל 100 ראשי רשויות פנו הבוקר (שלישי) בדרישה לראש הממשלה בנימין נתניהו ולשר הביטחון יואב גלנט, לאפשר הקמה מחדש של כיתות הכוננות וחימוש שלהן ככח אבטחה והתערבות בערים ובישובים בכל רחבי הארץ. “תנו לנו נשקים לכיתות הכוננות כדי לתת ביטחון בעורף ולאפשר לכוחות הביטחון ולצבא את מרחב התמרון המקסימלי בחזית",  אמר חיים ביבס יו"ר מרכז השלטון המקומי.
 
"המציאות הוכיחה שהכוחות בשלטון המקומי הם אלו הזמינים ביותר, שמגיעים מידית ומוכנים לכל תרחיש", הוסיף ביבס. הרשויות ערוכות לגיוס מידי של מתנדבים, יוצאי יחידות קרביות בצה"ל, שסיימו את חובתם בשירות המילואים לטובת הקמת 'משמר עירוני'. זו הדרך להכפיל את הביטחון של התושבים וזאת החובה שלנו להגן על כל האזרחים בישראל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל כך חשוב שזה יקרה.... (ל"ת)
    זאב 10/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור