בארץ

שימש כתשתית טרור: ביתו של מנהיג החמאס הופצץ | תיעוד

אין אחד בישראל או בעזה שלא חשב שביתם של בכירי החמאס בעזה, שלרוב הם מפוארים ותושבי עזה רק יכולים לחלום על לחיות בבתים שכאלו, לא משמשים כתשתיות טרור. כעת פורסם כי ביתו של אחד מהדמויות הבכירות בחמאס הופצץ
מערכת ice |  1
איסמעיל הנייה (צילום פלאש 90/ חסן ג'די)
איסמעיל הנייה, אחד מראשי ארגון הטרור חמאס, תקוע כמו 'עצם בגרון' לישראל כבר שנים רבות. הנייה זכה לאיומים מצד בכירים ישראליים עוד מהימים שאביגדור ליברמן היה שר בטחון ועד השר לבטחון לאומי הנוכחי, איתמר בן גביר שהרבה להזכיר אותו.
דובר צה"ל אישר את מה שכבר דווח עליו במהלך הלילה, שביתו של הנייה, ששימש כתשתית טרור ואף אותר בו פיר מנהרה, הופצץ על ידי מטוסי קרב של צה"ל ונהרס. זהו איתות נוסף של צה"ל המעיד על כוונתו "ללכת עד הסוף" במלחמה הזו ולחסל את אחיזתו של חמאס ברצועת עזה.
 

כזכור, בכירי ארגון החמאס ברחו בטרם מחבלי הארגון ביצעו את מתקפת הפתע האכזרית בבוקר ה-7 באוקטובר, רובם וביניהם הנייה, לקטאר. זאת כאשר הם פרסמו סרטון שלהם מאותו הבוקר בו הם צופים במתרחש בישראל בגאווה מבחילה ואף מתפללים להמשך ההצלחה שלהם.
לכל מי שקצת עוסק במתרחש ברצועת עזה מאז עלה חמאס לשלטון ברור שמדובר בשלטון רודני ודיקטטורי שמרבית העזתים מפחדים להתקומם נגדו, אך במלחמה זו נראה שגם לעזתים נשבר להסתיר.
מדי יום אנחנו צופים בעוד ועוד תיעוד מרצועת עזה, בהם התושבים יוצאים כנגד החמאס ומטיחים בהם את ההאשמות שבישראל כבר מדברים עליהן שנים, שבכירי הארגון משתמשים בתושבי עזה ומחזיקים בהם כבני ערובה, לא דואגים להם ואף טובחים בהם אם אלו יעזו לצאת נגדם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חכמי חלם
    יוסף הלוי 11/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בית אפשר ליבנות חכמי חלם לא פתרתם שום דבר
    סגור