בארץ

נתניהו תוקף את ארדואן: "תומך טרור שהפציץ בעצמו כפרים בטורקיה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו, מגיב לדבריו הבזויים של ארדואן: "הוא קורא לישראל מדינת טרור, אבל למעשה תומך במדינת הטרור של חמאס. הוא בעצמו הפציץ כפרים טורקיים, בתוך גבולות טורקיה. לא נסכים לקבל הטפות ממנו"
מערכת ice |  2
ארדואן (צילום pixabay, shutterstock)
מלחמת חרבות ברזל נכנסה היום (רביעי) ליומה ה-40 של לחימה קשה ומורכבת, זאת לאחר מתקפת הפתע האכזרית של מחבלי החמאס ב-7 באוקטובר על יישובי ובסיסי הדרום, שרצחו בדם קר למעללה מ-1,4000 אנשים, פצעו אלפים נוספים ולקחו בשבי לפחות 239 חטופים.
בתוך כך, אם היחסים עם ראש ממשלת טורקיה, רג'יפ ארדואן, התחדשו בשנה האחרונה, ארדואן תפס צד מוחלט במלחמה ולא מפסיק לתקוף את ישראל בכל רגע נתון עם אמירות הזויות, בזויות ומנותקות לחלוטין מהמציאות.
גם היום, ארדואן יצא באמירות קשות מאוד וטען כי "ישראל היא מדינת טרור. חמאס זו מפלגה שזכתה בבחירות בפלסטין. ישראל מבצעת רצח עם בעזה, נפעל בזירה הבינלאומית כדי למנוע את זה".
ראש הממשלה בנימין נתניהו, לא נותר חייב והגיב לדבריו של ארדואן בקריה בתל אביב, כפי שנחשף ב-YNET: "בניגוד אלינו, יש כוחות שתומכים בטרור. אחד מהם הוא נשיא טורקיה ארדואן. הוא קורא לישראל מדינת טרור, אבל למעשה תומך במדינת הטרור של חמאס. הוא בעצמו הפציץ כפרים טורקיים, בתוך גבולות טורקיה. לא נסכים לקבל הטפות ממנו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ארדואן
    גוד 11/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ככה זה שהכל כלול,תמשיכו לנסוע לטורקיה ולמלא את השטן הזה בדולרים
    סגור
  • 1.
    סוף סוף
    יוסף 11/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל הכבוד ביבי
    סגור