בארץ

"ישראל מדינת טרור": לפיד מגיב לאמירות הבזויות של ארדואן

אחרי האמירות המחרידות של ארדואן ("ישראל מבצעת רצח עם בעזה, נפעל בזירה הבינלאומית כדי למנוע את זה"), ראש האופוזיציה יאיר לפיד הגיב: "ישראל מתגוננת מפני טרוריסטים אכזריים מחמאס-דאעש, שחלקם הורשו לפעול תחת קורת הגג של ארדואן"
מערכת ice | 
יאיר לפיד (צילום מסך ערוץ הכנסת)
מלחמת חרבות ברזל נכנסה היום (רביעי) ליומה ה-40 של לחימה קשה ומורכבת, זאת לאחר מתקפת הפתע האכזרית של מחבלי החמאס ב-7 באוקטובר על יישובי ובסיסי הדרום, שרצחו בדם קר למעללה מ-1,4000 אנשים, פצעו אלפים נוספים ולקחו בשבי לפחות 239 חטופים.
בתוך כך, אם היחסים עם ראש ממשלת טורקיה, רג'יפ ארדואן, התחדשו בשנה האחרונה, ארדואן תפס צד מוחלט במלחמה ולא מפסיק לתקוף את ישראל בכל רגע נתון עם אמירות הזויות, בזויות ומנותקות לחלוטין מהמציאות.
גם היום, ארדואן יצא באמירות קשות מאוד וטען כי "ישראל היא מדינת טרור. חמאס זו מפלגה שזכתה בבחירות בפלסטין. ישראל מבצעת רצח עם בעזה, נפעל בזירה הבינלאומית כדי למנוע את זה".
יאיר לפיד, ראש האופוזיציה, לא נותר חייב ותקף את ארדואן עם ציוץ באנגלית שהעלה לחשבון הטוויטר שלו: "לא ניקח שיעורים במוסר מהנשיא ארדואן, אדם עם רקורד מחריד של זכויות אדם", כתב תחילה לפיד והוסיף: "ישראל מתגוננת מפני טרוריסטים אכזריים מחמאס-דאעש, שחלקם הורשו לפעול תחת קורת הגג של ארדואן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה