תקשורת ומדיה

מצעד הדגלים יעבור בשלום? חמאס מאיים במתקפה למען אל-אקצא

מצעד הדגלים האמור להתקיים בשבוע הבא ביום ירושלים עורר לתגובה את איסמאיל הניה, ראש הלשכה המדינית של חמאס. היום הוא מאיים ומזהיר את "ראשי הכיבוש הציוני" מהסתערות על מסגד אל-אקצא
מערכת ice | 
איסמעיל הנייה (צילום פלאש 90/ חסן ג'די)
איסמעיל הנייה, ראש הלשכה המדינית של חמאס, הזהיר היום (ראשון), את "ראשי הכיבוש הציוני" מהסתערות על מסגד אל-אקצא וקיום צעדת הדגלים שאמורה להתקיים בסוף החודש, בשבוע הבא. 
כזכור, השר עמר לב, אישר את תוואי מצעד הדגלים במסגרת תפקידו כשר לביטחון פנים, כאשר על פי המתווה המצעד ייצא מבית הכנסת הגדול במערב העיר, יצעד עד לכיכר צה"ל ושם הוא יתפצל: הבנות תצעדנה דרך שער יפו אל הכותל, והבנים יירדו ברחוב הצנחנים, ייכנסו בשער שכם ויצעדו דרך רחוב הגיא שבלב הרובע המוסלמי לכותל. 

האזור הנפיץ ביותר הוא שער שכם, שמעבר דגלים בו יכול לקומם ולגרום להתפרצויות אלימות וונדליזם מצד המוסלמים. מומחים התומכים בהנמכת הלהבות טוענים כי מבחינתם מדובר בכיבוש מחודש של ירושלים המזרחית ועל כן שלהוב היצרים המסתמן. 
 
בתוך כך, הנייה קרא למוצבים באל-אקצא להיערך במלואו במלוא ההתנגדות להגן על המסגד. בנאום במהלך הוועידה הלאומית הגדולה שארגן חמאס בעזה ביום השנה הראשון לקרב חרב ירושלים בכותרת "חרב ירושלים, אחדות האומה והעם", הדגיש מנהיג התנועה כי העם הפלסטיני, ומאחוריהם ההתנגדות בירושלים ובגדה המערבית בפרט, לא יסכימו אלא עם העובדה שמסגד אל-אקצא הוא מסגד אסלאמי לכל דבר ועניין. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה