תקשורת ומדיה

תחת אבטחה: חה״כ אליהו רביבו ביקר את התאילנדים ששוחררו מהשבי

יו״ר הועדה לעובדים זרים חה״כ אליהו רביבו (הליכוד) הגיע לבקר בבית החולים את האזרחים הזרים ששוחררו אמש משבי החמאס בפעימת שחרור החטופים השנייה

מערכת ice | 
אליהו רביבו (צילום דוברות)
יו״ר הועדה לעובדים זרים חה״כ רביבו בירך את האזרחים הזרים המשוחררים ואמר להם: "המפלצות של חמאס-דעאש ניסו לסכסך בין ממשלות ישראל ותאילנד ונכשלו במשימתם הבזויה. ישראל תלווה אתכם ותספק לכם רשת ביטחון. אני שמח לפגוש אתכם ומאחל לכם בריאות בגוף ובנפש״.
כמו כן, גם משוחררי הפעימה הראשונה נכחו במקום וסיפרו חוויות משבי החמאס. חה״כ רביבו אמר שהאזרחים הזרים יקבלו ליווי, טיפול, זכאות לסיוע נפשי וזכויות סוציאליות מלאות.
רביבו אמר: "כיו״ר הועדה לעובדים זרים הגעתי לבחון מקרוב את התנהלות קליטת העובדים הזרים ונפעמתי מרמת ההכלה וטיב השירות שזוכים להם האזרחים הזרים - שחוו חוויה יוצאת דופן. יש לזכור כי ארגון חמאס-דעאש מחזיק עדיין בנשים, ילדים, זקנים ועובדים זרים. עלינו לפעול מולם בנחישות ובעוצמה עד לשחרור כל חטופינו״.
 
במהלך המפגש, חה״כ אליהו רביבו פגש את שגרירת תאילנד בישראל פנבאה צ'נדרראמייה. השניים סיכמו להדק את היחסים העמוקים בין ישראל לתאילנד בנושאים השונים ביניהם כלכלה וחברה ובראשם מתן מעטפת רחבה למשוחררים השבים לישראל משבי החמאס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה