ויראלי

ניצל מהטבח בנובה - וזכה באליפות אירופה: "מקדיש לחברים שנרצחו"

נבחרת ישראל בג'יו ג'יטסו זכתה אתמול במדליית הזהב הקבוצתית באליפות אירופה. חבר הנבחרת, ירין שריקי, ניצול הטבח בנובה, העלה פוסט מרגש בו הקדיש את הזכייה לחברים שאיבד
מערכת ice | 
אזור מסיבת הטבע נובה (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
ירין שריקי, לוחם הג'יו ג'יטסו וחבר נבחרת ישראל, היה חלק ממסיבת הטבע נובה ברעים ביום השביעי באוקטובר, ובנס הצליח להינצל. אתמול (ראשון) זכה עם הנבחרת במדליית הזהב הקבוצתית באליפות אירופה.
בפוסט מרגש שהעלה אמש לאינסטגרם שלו, שיתף שריקי את רגשותיו: "מאיפה אני אתחיל את הסיפור שלי... סיפור שלא נגמר לעולם. ב7/10 הייתי בנובה עם אחים שלי וחברים קרובים. לא תיארתי לעולם את מה שהולך לבוא לנו. איך ממסיבה של כיף ואנשים יפים זה נהיה שטח מלא בגופות ודם. לא עברו כמה שעות והתחלתי לשמוע שאנשים כל כך קרובים אלי לא עונים יותר.
 
"ברחנו, ברחנו הכי חזק שיש לכל כיוון ובנס הגעתי הביתה. אבל חברים שלי לא. לא היה לי זמן לבכות וכבר מצאתי את עצמי חוזר להתאמן בכל הכוח לקראת אליפות אירופה לנבחרות בקרואטיה, ולפני שעליתי למטוס ידעתי רק דבר אחד: אני הולך להשמיע את ההמנון בשביל כל אותם אנשים יפים שנרצחו בדם קר.
 
"תודה על הזדמנות להיות חלק מרגע היסטורי! יש משפט בשיר של חנן בן ארי שילך איתי לנצח: גם על סף תהום גם בתוך הגיהנום את גן עדן. מדליית הזהב הזאת מוקדשת למאי נעים, יוחאי בן זכריה ואושר ברזילאי ז״ל. תודה לכם על הכל. עם ישראל חי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה