תקשורת ומדיה

ח"כ ניסים ואטורי תקף את ערוץ 12 וחטף: "אשכרה האיש סגן יו"ר הכנסת?"

חבר הכנסת מהליכוד, שאתמול הביך את אילון מאסק בכנסת, צייץ היום בטוויטר כי "לא התפלא שהמחבלים במנהרות צופים בערוץ 12". לאחר מכן מחק את הציוץ, אך הספיק לחטוף תגובות מהגולשים ובהם העיתונאי ישי כהן
מערכת ice |  3
ניסים ואטורי (צילום פייסבוק)
סגן יו"ר הכנסת, ח"כ ניסים ואטורי (ליכוד), סיפק זה היום השני ברציפות רגע מביך במיוחד. אחרי שאתמול שאל את אילון מאסק מדוע נחסם ב-X (טוויטר) - היום צייץ באותו חשבון מתקפה נגד חדשות 12, תוך שהוא רותם לצורך כך את מחבלי החמאס.
בעקבות ידיעות שפורסמו היום, שחלק מהחטופים הישראלים בעזה זכו לקבל דיווחים שפורסמו בחדשות 12, לא התאפק ח"כ ואטורי וצייץ אמירה קצת הזויה: "לא התפלאתי כששמעתי שהמחבלים במנהרות צופים בערוץ 12".
 
הציוץ עורר סערה ברשתות החברתיות – עד שואטורי עצמו החליט למחוק אותו. זה הי מאוחר מדי שכן הציוץ כבר צולם, וכך למשל העיתונאי החרדי ישי כהן ("כיכר השבת"), שיתף צילום מסך וכתב: "אשכרה האיש סגן יושב ראש כנסת ישראל וזה מה שיש לו לכתוב בעת מלחמה. אבא".
הערב נודע כי חדשות 12 יגישו תלונה לועדת האתיקה נגד ח"כ ואטורי בגלל הסתה והשוואה למחבלים.
 
כזכור, אתמול עורר ח"כ ואטורי מבוכה נוספת, כאשר בעת ביקורו של המיליארדר אילון מאסק בכנסת, ניגש אליו ואטורי, לחץ את ידו ושאל אותו מדוע נחסם החשבון שלו. מאסק, שרכש את טוויטר לפני כשנה וחצי, הגיב במבוכה ובצחוק מופתע.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ראשי מערכת הביטחון מסכנים ביודעין את אזרחי ישראל וחיילי
    לעולם לא עוד 11/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראשי מערכת הביטחון מסכנים ביודעין את אזרחי ישראל וחיילי צה"ל !!! * למחוק את רצועת עזה ולא להשאיר בניין אחד, שלא ייפגעו חיילי צה''ל מלוחמת שטח בנוי צפופה כל כך ומתת קרקע מנהרות ומטענים, צלפים ,RPG נגד טנקים, רחפנים, ועוד הפתעות ושלמפלצות חמאס ומשפחותיהם לא יהיה לאן לחזור אלא לטורקיה ושאר מדינות שתומכות בהם, ואח"כ לספח את השטח נקי למדינת ישראל כדי שלעולם לא ישחטו יותר יהודים מרצועת עזה. * זה מה ששלח לי קצין בעזה : תעשי טובה תעלי לרשתות שחזרתי לצפון הרצועה המדינה משחקת לנו בחיים זורקים עלינו מטענים, צוות של חיילים נפגעו , לא נותנים לנו אישור לירות, אזרחים מסתובבים לידינו ביניהם אנשי חמאס, הפלג האסלאמי, ונשי הג'יהאד הם מכינים לנו לחיילים מכה רצינית אנחנו רואים אותם מניחים מטענים, ומהפיקוד אין לנו אישור לעשות כלום. יורים עלינו אנחנו מחזירים אש לאותו כיוון ירי מעבר לזה הם מתמקמים עם צלפים הם מילכדו את כל האזור במטענים אנחנו עם המודיעין יודעים כל מי שמשתתף בלחימה אך הידיים שלנו קשורות שתדעי כל העניין של הפסקת האש זה לא השבויים אלא זה עניין *שהם מתארגנים* והם מסתובבים חופשי
    סגור
  • 2.
    איש דפ!ק (ל"ת)
    סמי 11/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    כמה ח״כים חכמים יש בליכוד גאווה (ל"ת)
    עדי 11/2023/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור