בארץ

תיעוד מצמרר: רגעי חטיפתה של עמית סוסנה לעזה - ומאבקה במחבלים

במשך 55 ימים שהתה עמית סוסנה בשבי החמאס עד ששוחררה השבוע. בתיעוד דרמטי שהובא הערב בחדשות 12 נחשפים לראשונה רגעי חטיפתה וכיצד נאבקה במחבלים
מערכת ice |  1
חטיפת עמית סוסנה לעזה (צילום צילום מסך חדשות 12)
עמית סוסנה, בת 40, שוחררה השבוע משבי חמאס לאחר 55 ימים בעזה. עמית נחטפה מארון הממ"ד בביתה בכפר עזה, שם הסתתרה בשבת השחורה. ההודעה האחרונה ששלחה בקבוצת הוואטסאפ המשפחתית הייתה שנגמרת לה הסוללה בטלפון, ומאז נותק איתה הקשר.
בחדשות 12 הובא הערב תיעוד דרמטי של חטיפתה של עמית, על ידי 7 מחבלי חמאס שניסו לגרור אותה באלימות דרך השדות. אך היא לא נכנעה, נאבקה בהם בכל כוחה ולמרות שהיתה לבדה מול 7 מחבלים, הצליחה להילחם בהם באומץ רב.
 

בתיעוד רואים כיצד אחד מהם מנסה להרים אותה, אך היא משתוללת והוא נופל על הקרקע. לבסוף היא הוכנסה לתוך מכונית שחטפה אותה לתוך עזה. התיעוד פורסם לאחר שחרורה של עמית מהשבי, ובאישורה.

עמית סוסנה עובדת ב"לוצאטו גרופ" בעומר, במחלקת הגשות חו"ל. היא בוגרת הפקולטה למשפטים במכללת ספיר. בתחילה לא ידעו מה עלה בגורלה, והיא נחשבה כנעדרת במשך 3 שבועות, רק אז הוכרזה כחטופה. עם שחרורה המרגש התחבקה עם אמה ואחותה, ולאחר מכן פגשה גם את כלבתה סאני. אתמול (ראשון) השתחררה עמית ממחלקת השבים והשבות במרכז הרפואי וולפסון.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אישה אמיצה
    מעולה 12/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמיצה שכזאת. זה החומר ממנו עשויות מנהיגות.
    סגור