בארץ

צפו בתיעוד הדרמטי מעזה: עשרות מחבלי חמאס עצורים בתחתונים

סרטון מדהים שהופץ מרצועת עזה היום מציג עשרות רבות של מחבלי חמאס שהסגירו עצמם לידי צה"ל. במקביל כבש צה"ל את "כיכר פלסטין" בלב עזה
מערכת ice | 
מחבלי חמאס עצורים בעזה (צילום צילום מסך לפי סעיף 27 א')
הלחימה העיקשת וההירואית של חיילי צה"ל ברצועת עזה נושאת פירות: אחר הצהריים (חמישי) הופצו ברשתות החברתיות סרטונים מעוררי התפעלות מלב רצועת עזה, בהם נראים עשרות רבות של מחבלי חמאס שהסגירו עצמם לידי כוחותינו, יושבים על הקרקע כשהם בבגדים תחתונים בלבד.
לוחמי צה"ל ששמרו על המחבלים העצורים, העלו אותם לאחר מכן לרכבים צבאיים והם נלקחו למעצר שיכלול כמובן חקירה חשובה, אשר בתקווה תעניק מודיעין איכותי ומזמן אמת לכוחותינו.
 
צילום מתוך חדשות אונליין באינסטגרם
במקביל היום, כבשו כוחותינו את "כיכר פלסטין" בלב העיר עזה. הכיכר הפכה לסמל בעקבות זאת שבשטחה התקיימו "טקסי" שחרור החטופים הישראלים על ידי חמאס. הטקסים הרגיזו רבים בישראל לאחר שבוימו בקפידה על ידי המחבלים, וגם המוני אנשים הוזמנו למקום וצילמו את הישראלים המשוחררים תוך שהם קוראים לעברם קריאות.

דובר צה"ל עדכן כי ביממות האחרונות כוחות אוגדה 36 נלחמים במחבלים בקרבות פנים אל פנים, מאתרים ומשמידים תשתיות תת קרקע ואמצעי לחימה רבים, שרובם אותרו בסמוך למבנים אזרחיים ובתוכם. הכוחות ממשיכים לפעול על מנת להביא לפגיעה משמעותית ביכולות חמאס באזור.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה