בארץ

"710 מערב": מיזם המשדך בין מעסיקים למפונים שאיבדו את פרנסתם

יוזמות רבות קמו עם פרוץ מלחמת "חרבות ברזל" ב-7 לאוקטובר. לאחר שענפים רבים במשק נפגעו ואנשים רבים איבדו את פרנסתם, החברה הישראלית נרתמת לעזור להם לעבור את התקופה הקשה
מערכת ice | 
משמאל לימין - פיני הרוש, שרון בראל, שירי בן שחר, ניר ונגר, חנה רדו, מהרטה ברוך רון ושלי כהן (צילום מועצה אזורית תמר)
החברה הישראלית ידועה בערבות ההדדית שבה במהלך תקופות משבר ובעיקר בתקופות מלחמה. לאחר שיישובי עוטף עזה וקו הגבול הצפוני עם לבנו הפכו לשוממים לאחר פינויים, יוזמות רבות, פרטיות וציבוריות, קמו כדי לסייע למפונים, אשר חלקם איבדו עם פינויים גם את פרנסתם.
במועצה האזורית תמר ים המלח מארחים כ-9,000 מפונים כאלו מהנגב המערבי, וכעת הם פתחו במיזם חדש, ושיפצו מתחם שהיה שומם סמוך מועצה, אשר יהווה בית יוצר למען המפונים. המתחם שהוקם והושק על ידי המועצה ועמותת 51 במסגרת מיזם "710 מערב", יהווה מרכז תעסוקה וצעירים למפונים.
מיזם ״710 מערב״ משדך בין מעסיקים למפונים שאיבדו את פרנסתם מאז מתקפת 7.10 ומעניק הכשרות מקצועיות למפונים ללא עבודה. עד כה פנו מאות מפונים ומפונות שזקוקים לפרנסה ואותרו עשרות משרות מתאימות. המועסקים הראשונים יתחילו לעבוד מהמתחם החדש במועצה, שיעניק להם לא רק מקום עבודה פיזי, אלא גם מרחב מלא השראה ושקט של המדבר וים המלח היפהפה.
מיזם זה מצטרף לאלפי המתנדבים שסייעו לחקלאים ובעלי עסקים שנתקלו במחסור בידיים עובדות או בירידה בעבודה. זאת בנוסף לאינספור היוזמות למען ילדי המפונים, העצמאים, משפחות החטופים, המשפחות השכולות וחיילי צה"ל, שבתקופה זו חווים טלטלות על בסיס יומי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה