בארץ

בארה"ב זעמו על דברי סמוטריץ' ובן גביר: "לא עוד כוכב בדגל"

במשרד החוץ האמריקאי זעמו על דבריהם של שר האוצר סמוטריץ' והשר לביטחון לאומי בן גביר בדבר עקירת פלסטינים מבתיהם בעזה ופרסמו הודעת גינוי לדברים, בתגובה עקץ בן גביר את דובר מחלקת המדינה האמריקאי וטען כי ישראל היא לא עוד כוכב בדגל של ארה"ב
מערכת ice |  1
בצלאל סמוטריץ ואיתמר בן גביר (צילום shutterstock, פלאש 90)
דובר מחלקת המדינה של ארצות הברית פרסם אמש הצהרה בנוגע להתבטאויותיהם של השרים בן גביר ו סמוטריץ' בדבר הקריאות לעקירה של תושבי עזה משטח הרצועה. כזכור שר האוצר והשר לביטחון לאומי דיברו על אפשרות עקירת תושבי עזה משטח הרצועה למדינות צד שלישי.
במשרד החוץ האמריקאי לא אהבו זאת וגינו את הדברים: "מדובר בחוסר אחריות", דובר מחלקת המדינה מתיו מילר מסר: "נאמר לנו שוב ושוב על ידי ראש הממשלה כי התבטאויותיהם של שני האנשים האלה לא מייצגות את מדיניות ממשלת ישראל, הם צריכים להפסיק עם זה, מדובר בפרובוקציה".
 
מילר הוסיף: "אמרנו ונחזור על זה שוב, עזה היא שטח פלסטיני ותישאר כזו, כאשר חמאס לא שולט על עתידה וללא קבוצות טרור שיכולות לאיים על ישראל, זה העתיד שאנחנו מחפשים למען האינטרסים של הישראלים והפלסטינים גם יחד", בן גביר לא אהב את דברי הביקורת של דובר מחלקת המדינה האמריקאי וציץ בטוויטר: "מעריך מאד את ארצות הברית אבל אנחנו לא עוד כוכב בדגל שלה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה שמוכיח שטעה מי שחשב שאפשר לצאת ולהיכנס שוב
    שרית 01/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל עדין זה מה שצריך לעשות למרות שעכשו עולה הרבה יותר, בדם ממש יזע ודמעות ואת הפלשתינאצים צריך להעיף
    סגור